Kees

Perfect

Ervaring met ondergoed :
Perfect gevoel ! Hij voelt namelijk als tweede huid !?

Reactie MijnWitteTshirts:

Beste Kees,
Goed om te horen dat de producten je zo goed bevallen!
We zien je graag terug :)
Groeten, Vincent

Kees Beeftink

Tom Oomen

Super snelle levering en top kwaliteit

Kwaliteit van t-shirts

Pieter van den Berg

De rebranding en de nieuwe productlijn is een aanzienlijke verbetering t.o.v. het oude. Dat zegt veel, aangezien ik al meer dan tevreden was met MWTS zoals het was!!

Goede kwaliteit producten, fijne stof en uiteraard top service. Binnen 24uur lag mijn pakketje al bij mij thuis! De "originals" zitten als een tweede huid onder mijn blouse en zijn lekker lang dus... Goede kwaliteit producten, fijne stof en uiteraard top service. Binnen 24uur lag mijn pakketje al bij mij thuis! De "originals" zitten als een tweede huid onder mijn blouse en zijn lekker lang dus komen nooit boven mijn riem kruipen.

Reactie MijnWitteTshirts:

Beste Pieter,
We hebben hard gewerkt om de feedback van alle klanten in de nieuwe collectie te verwerken. Het doet ons deugd dat dit opvalt. Veel draagplezier gewenst!
Groeten, Vincent

RGO

Uitstekend

consistentie in kwaliteit, prijs & leverbetrouwbaarheid

Nicole

Goede kwaliteit van t shirts .
Snelle levering .

Goede kwaliteit

Rob

NAV mijn email met de vraag kunt u mij even bellen ivm de t-shirts werd ik binnen een half uur gebeld door Vincent. Hij gaf een goede uitleg,

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen in huis zoals afgesproken top
nogmaals dank Vincent

Corine

Eerst een proefexemplaar besteld, prima kwaliteit dus gelijk nog een sixpack besteld. Prima Service en snelle reactie!

Service en kwaliteit

John Wennekes

Ik had eerder T-shirts besteld maar wis niet meer welke, via de mail kreeg ik een bericht welke ik had besteld Hele goede service

Vanwege de goede kwaliteit weer nieuwe T-shirts besteld na 2 dagen ontvangen (zat wel hemelvaartsdag tussen )

De kwaliteit van de shirts was goed en ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Al met al een aanrader