G prevosth

C v d Palm

Witte t,shirts zijm prima

Pasform top

Arjen

Mooie shirts die prettig zitten!!

Schoonderbeek

Goede kwaliteit/snelle levering

Leuk ingepakt is zorg aan besteed

Helder

Zeer tevreden.

Mooie stof. Mooie pasvorm.

T.Deijk

Levering volgens afspraak

Goede tshirts, blijven ook mooi na een aantal keren wassen. Ben tevreden.

Jacqueline

Eindelijk een t-shirt waar de maat van klopt met daarbij goede kwaliteit.

Klantenservice; snel, vriendelijk, adequaat!!

Reactie MijnWitteTshirts:

Hi Jacqueline,
Bedankt voor je positieve review. 100% tevredenheid staat voorop!
We zien je graag terug :)
Vincent van Mijn Witte T-shirts

Jaap Burgers

Paar jaar geleden al de "gewone" t-shirts besteld. Indertijd was de maat achteraf niet goed. Toen teruggestuurd en snel de goede maat gekregen. Ze bevielen uitstekend en ik wilde nieuwe bestellen,... Paar jaar geleden al de "gewone" t-shirts besteld. Indertijd was de maat achteraf niet goed. Toen teruggestuurd en snel de goede maat gekregen. Ze bevielen uitstekend en ik wilde nieuwe bestellen, maar ik kon de maat niet meer zien, en ik wist die niet meer zeker. Mailtje gestuurd en dezelfde dag bevestiging ontvangen van de goede maat. Nu weer de gewone gekocht, maar als proef ook de wat strakkere (zonder elastan). Ze zitten allemaal geweldig goed. Die strakkere zijn vooral goed, als je er een polo of overhemd overheen draagt. Dan zie je de vouwen van het t-shirt niet.

snelle service, vragen over e-mail worden razendsnel beantwoord.
Prima kwaliteit, ze zitten lekker en ze zijn extra lang, dus floepen je broek niet uit. "Rekkend" katoen zonder elastan is top!

Patrick

Heb een 2pack ronde hals prima besteld. Gisteren aangekomen. Snelle levering en echt een fijne stof. Zoals er staat zou je ze eventueel ook casual kunnen dragen. Ben er blij mee. 4,5 ster. Omdat je... Heb een 2pack ronde hals prima besteld. Gisteren aangekomen. Snelle levering en echt een fijne stof. Zoals er staat zou je ze eventueel ook casual kunnen dragen. Ben er blij mee. 4,5 ster. Omdat je altijd kan verbeteren.

Stof is erg fijn!

Joey

Echt top t-shirts, ze sluiten heel mooi aan precies wat ik zocht!

Pasvorm, kwaliteit en goede prijs-kwaliteit verhouding