Leon

Voor de 1e keer besteld. Hele mooie kraagdie ook zo blijft na het wassen. Hele fijne t-shirts die ik zeker meer ga bestellen. Snelle service ook!

Goed kwaliteit en de kraag blijft mooi!

J

Heerlijke T shirts

Lang

Frans

Ik was sceptisch over mijn 1e aanschaf via Facebook maar .... ben 100% tevreden over de kwaliteit en snelle/goede afhandeling van deze shirts.

Zeer goede kwaliteit en snelle afhandeling van de bestelling

Beste Frans,
fijn om te lezen dat je ondanks je eerste gedachte toch erg positief bent. Daar doen we het voor!
Groetjes, Liza van Mijn Witte T-shirts

Willem

Top product

Materiaal, prijs/kwaliteit

Vincent

Prima kwaliteit en snelle service

snelle service

Hi Vincent,
bedankt voor je positieve review. We zien je graag terug :)

Erik Goedhart

Heel tevreden. Shirts zijn van stevige kwaliteit, dus geen dunne stof, goede lengte en elastisch. Scherp geprijsd. En best snel bezorgd. Nieuwe t-shirts zal ik opnieuw bij jullie bestellen!

Zie boven

Hi Erik,
bedankt voor je uitgebreide review. Hier doen we het uiteindelijk voor!

Derk

Voor de eerste keer hier besteld voor onder mijn witte overhemden op het werk; wat een verademing! Voorheen gedoe met krimpen, gescheurde hals etc. Top qua pasvorm en kwaliteit, super extra lengte... Voor de eerste keer hier besteld voor onder mijn witte overhemden op het werk; wat een verademing! Voorheen gedoe met krimpen, gescheurde hals etc. Top qua pasvorm en kwaliteit, super extra lengte en fijn materiaal. Snel en netjes geleverd in een onderscheidende verpakking. Aanrader!

Prijs-kwaliteitverhouding en snelheid

Dag Derk,
fijn om te horen dat we je blij hebben kunnen maken met onze T-shirts. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven!
Liza van Mijn Witte T-shirts

Jan Gilles

De shirts werden keurig en snel geleverd, met zoals gewenst een diepe V-hals en lang genoeg, wat ook zo blijft na het wassen. Jarenlang had ik een ander merk en dit was mijn eerste bestelling...... De shirts werden keurig en snel geleverd, met zoals gewenst een diepe V-hals en lang genoeg, wat ook zo blijft na het wassen. Jarenlang had ik een ander merk en dit was mijn eerste bestelling... denk dat ik klant blijf.

snel, je krijgt wat ze beloven, een wit shirt met een diepe V-hals.

Beste Jan,
Beste Jan,
wat een dappere stap om de overstap te maken naar Mijn Witte T-shirts. Fijn om te horen dat die stap tot nu toe een goede stap is gebleken. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan staan we voor je klaar!
Liza van Mijn Witte T-shirts

Albert

Lengte echt een pluspunt
We hebben al enkele jaren shirts van dit bedrijf en toen waren de shirts niet zo lang maar wel van zachtere kwaliteit. [na wassen en drogen in droger]

Martijn

Fijne shirts. Voelen goed aan, zitten precies zoals ze moeten zitten, mooie diepe V-hals en stretch zoals ik wilde. Mooi verpakt en volgens afspraak geleverd. Boxers zitten goed.

Goede pasvorm, mooie kwaliteit, volgens verwachting

Hi Martijn,
bedankt voor je positieve review en fijn om te horen dat je de basics hebt gevonden zoals je ze graag wilde. We zien je graag terug :)