Yvonne

JW Pulles

Snel bezorgd

Weet ik niet

Pippijn

T-shirts waren snel geleverd, en met een super prijs-kwaliteitverhouding!
Een echte aanrader!

prijs-kwaliteitverhouding is erg goed

Y van Beek

Verkeerd besteld en de andere gekregen, maar geen geld retour gehad. Terug sturen koste een vermogen. Vind ik geen goede service

Youri

Vlekkeloze ervaring

Top kwaliteit en snelle levering

Allegaert Reginald

Zeker geen slechte ervaring:alles is zo zoals beschreven:kwaliteit,leveren,.. zeer tevreden!!!??

Verhouding prijs-kwaliteit?,levering+betaling;alles verliep correct en vlotjes!!!Dank.mvg.R.

Suzanne

Tegenvaller. Na paar keer wassen vallen de gaten er in. Omdat het oneerlijk voelt om een slechte review te schrijven als ik niet eerst geprobeerd heb het onderling op te lossen, heb ik hierover een... Tegenvaller. Na paar keer wassen vallen de gaten er in. Omdat het oneerlijk voelt om een slechte review te schrijven als ik niet eerst geprobeerd heb het onderling op te lossen, heb ik hierover een mail gestuurd. Geen reactie mogen ontvangen. Dus zowel een halve ster voor het product als de klantenservice. Jammer want ik was erg enthousiast.

Lengte shirts

M

Beste, de service is tot nu toe waardeloos. De t-shirts zijn niet geleverd namelijk.
Ik hoop wel dat ze nog komen!!!

Roeland

Beetje duur voor de kwaliteit

Snelle levering en duurzame katoen

Rob

Levering geen probleem, wel het eerste gat na een keer wassen aangetroffen. Helaas!

Reactie MijnWitteTshirts:

Hi Rob,
vervelend om te horen! Zou je contact met ons op willen nemen via sixpack@mijnwittetshirts.nl? Dan gaan we je een nieuwe set T-shirts opsturen.
Bedankt alvast.
Vincent van Mijn...