Lex Lamers

Voor de eerste keer bij MWTS 2 shirts maat M besteld, helaas waren deze te klein / krap. Deze geretourneerd en maat L besteld. Zien er goed uit en hebben een goeie lengte. Nu afwachten hoe de... Voor de eerste keer bij MWTS 2 shirts maat M besteld, helaas waren deze te klein / krap. Deze geretourneerd en maat L besteld. Zien er goed uit en hebben een goeie lengte. Nu afwachten hoe de kwaliteit is.

Snelle bezorging.

Taxi de zwart

Goede service, goede t shirts, snelle bezorging!

Zie boven

Wim de Winter

Prima mooie shirts.

mooie kwalitijd

Michel

Bestel hier al meerdere jaren mijn witte t-shirts naar alle tevredenheid.

Hele goede persoonlijke service en reageren vlot op vragen. Erg behulpzaam bij vragen over producten ie ze uit hun collectie hebben gehaald maar op verzoek nog wel konden leveren.

Meindert Bennis

Zitten heerlijk

Lekker lang in de rug

Vincent

Fijne T-shirts, prettige levering!

Shirts blijven mooi!

Van der linden

Besteld en conform de afspraken geleverd. Niks mis mee.

Hebben shirts die ik zocht namelijk hoog gesloten hals die niet gaat 'lubberen"

Jan

Ze doen wat ze beloven, je krijgt een wit shirt en het past, het blijft goed in de was, dus daarna past het nog steeds. En daarna nog etc. Het shirt blijft ook WIT. Ik ben helemaal happy met Mijn... Ze doen wat ze beloven, je krijgt een wit shirt en het past, het blijft goed in de was, dus daarna past het nog steeds. En daarna nog etc. Het shirt blijft ook WIT. Ik ben helemaal happy met Mijn Witte Tshirts. Ik heb er nu 4 en er komen er nog meer bij.

wit blijft wit en de pasvorm blijft ook

Friso van Dijk

Snelle levering, duurzaam verpakt en goede pasvorm

Goede pasvorm en zitten comfortabel

Marjolein Gerritsen

Na de 1ste bestelling heel erg lang oplevering moeten wachten, maar dat is uiteindelijk heel netjes opgelost!? De 2de bestelling vlot en netjes verlopen. Blijven netjes in de was als je ze maar niet... Na de 1ste bestelling heel erg lang oplevering moeten wachten, maar dat is uiteindelijk heel netjes opgelost!? De 2de bestelling vlot en netjes verlopen. Blijven netjes in de was als je ze maar niet heet wast! Lengte =prima!?

Lengte