Marion Beeftink

Connie Klink

Super snelle levering

Goede kwaliteit

Patrik Cornelis

De producten van MijnWitteTshirts hebben eigenschappen dewelke ik nog bij geen enkel ander merk ben tegengekomen, zoals langere T-shirts - boxershorts met een extra dit voorstuk.

Gaan lang mee.

Hi Patrik,
Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze T-shirt. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!

Luuk

T-shirts zijn heel fijn. Ik ben lang en smal, en maat M sluit goed aan op mijn lijf en blijft bovendien goed in m'n broek zitten. Materiaal fijn en kwaliteit ziet er goed uit (nog niet zo lang... T-shirts zijn heel fijn. Ik ben lang en smal, en maat M sluit goed aan op mijn lijf en blijft bovendien goed in m'n broek zitten. Materiaal fijn en kwaliteit ziet er goed uit (nog niet zo lang gedragen).

Klantenservice was ook snel en vriendelijk.

Alleen de website vind ik niet optimaal. Ik moest erg zoeken naar m'n account (helemaal onderaan), besteldetails deden het nie en de site reageert erg langzaam.

Goede producten, snelle en vriendelijke klantenservice.

Hi Luuk,
Hi Luuk,
Wat fijn dat u zo positief bent over onze T-shirt en de klantenservice u goed heeft kunnen helpen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven en de feedback, wij gaan er mee aan de slag.

Mike van den Berg

Snelle service, fijn draag comfort

Wim de Winter

Prima shirts

mooie aafwerking

J.H. (Hans) van Dulm

Helemaal goeg

snelheid van leveren i.c.m. de prijs, kwaliteit

Michiel Verbrugge

Prima bedrijf, maatvoering T-shirts niet ok

Prijs, levertijd, service

Hi Nick,
Hi Nick,
Wat jammer dat de maatvoering niet bevalt, zou u contact willen opnemen met ons en vertellen waar u ontevreden over bent? Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven!