Vincent

Fijne T-shirts, prettige levering!

Shirts blijven mooi!

Van der linden

Besteld en conform de afspraken geleverd. Niks mis mee.

Hebben shirts die ik zocht namelijk hoog gesloten hals die niet gaat 'lubberen"

Jan

Ze doen wat ze beloven, je krijgt een wit shirt en het past, het blijft goed in de was, dus daarna past het nog steeds. En daarna nog etc. Het shirt blijft ook WIT. Ik ben helemaal happy met Mijn... Ze doen wat ze beloven, je krijgt een wit shirt en het past, het blijft goed in de was, dus daarna past het nog steeds. En daarna nog etc. Het shirt blijft ook WIT. Ik ben helemaal happy met Mijn Witte Tshirts. Ik heb er nu 4 en er komen er nog meer bij.

wit blijft wit en de pasvorm blijft ook

Friso van Dijk

Snelle levering, duurzaam verpakt en goede pasvorm

Goede pasvorm en zitten comfortabel

Marjolein Gerritsen

Na de 1ste bestelling heel erg lang oplevering moeten wachten, maar dat is uiteindelijk heel netjes opgelost!? De 2de bestelling vlot en netjes verlopen. Blijven netjes in de was als je ze maar niet... Na de 1ste bestelling heel erg lang oplevering moeten wachten, maar dat is uiteindelijk heel netjes opgelost!? De 2de bestelling vlot en netjes verlopen. Blijven netjes in de was als je ze maar niet heet wast! Lengte =prima!?

Lengte

Yvonne

Goede ervaring

Alles netjes afgehandeld

JW Pulles

Snel bezorgd

Weet ik niet

Pippijn

T-shirts waren snel geleverd, en met een super prijs-kwaliteitverhouding!
Een echte aanrader!

prijs-kwaliteitverhouding is erg goed

Y van Beek

Verkeerd besteld en de andere gekregen, maar geen geld retour gehad. Terug sturen koste een vermogen. Vind ik geen goede service

Youri

Vlekkeloze ervaring

Top kwaliteit en snelle levering