Joey

Goede kwaliteit , snelle levering

AW

Snelle levering en super kwaliteit voor een goede prijs. Voor mij geen Hema of Girav meer. Ik heb míjn witte t-shirts gevonden!

Reactie op vragen

Pieter van den Berg

Zeer positief

Super kwaliteit, scherp geprijsd én snelle levering; wat wil een mens nog meer?

Mooie shirts, perfecte pasvorm, prima verzending. Blijft ook na diverse keren wassen en dragen goed in vorm

Mooie shirts

Eelco

Snelle levering en professionele afhandeling van order. Prijs/kwaliteit ook prima!

Shirts zijn van prima kwaliteit en blijven mooi ook na 6 maanden nog zo goed als nieuw. Goede paskwaliteit ook. Voortaan bestel ik hier al mijn shirts!

Rutger

Briljant t-shirt! Geen dikke stof waarin je je op hete dagen kapot zweet, geen opgetrokken, lekker wijd om je buik en rug heen nietszeggend shirt... dit doet me terug denken aan fokking 20 jr...

Lekker luchtig, sluit perfect aan!

Michiel Maas

Lekker snel en gratis thuisbezorgd. Door de kwaliteit van de shirts kan je ze dagelijks onder je kledij dragen, de prijs maakt dit ook nog eens aantrekkelijk.

D Pons

Uitstekende service. Had verkeerde maat besteld, snel en adequaat omgeruild. Prima! Complimenten.

Rob Verhoeven

Prima kwaliteit, aantrekkelijke prijs en snelle levering

Prijs, kwaliteit en levering

Bor

Uitstekende ervaring met bestellen bij deze winkel! Direct na bestellen ontving ik een bevestiging per mail en een paar uur later kreeg ik al bevestiging van verzending. De volgende dag vond ik het...

Snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding