8.3/10

Prima, snelle levering.

snelheid van leveren

Slecht, geen track and trace code ontvangen, heb hier zelf voor moeten bellen.
Jasje was niet goed en heb ik terug gestuurd. Jammer dat de retourkosten voor mijn eigen rekening waren en de zak...

Snel

Ik kan op bestelsite levertijd aangeven, vervolgens wordt het pakje toch op een andere tijd gebracht door PostNL en in de brievenbus gestopt

Super fijn dat ze nog een shirtje hadden wat ik graag wilde.

Snelle, nette levering

Eerste maal dat ik hier iets heb besteld. Verliep prima.

Fantastisch!
jurkje binnen 24-uur geleverd en 's avonds op het feest vele complimenten gekregen
voor het jurkje dat niet leverbaar was, geld 2 dagen later op mijn rekening terug gestort

makkelijk en snel bestellen
levering binnen 24 uur

Dank jullie wel. Een pluim voor alle snelle services!

J van Heijningen

Goede eerste ervaring.

Zeer snelle levering en goede feedback.

Pullover werd in een armoedig plastic zakje geleverd. Beter in een plat kartonnen doosje, ook beter voor een eventuele retour.

G.Nab

Prima geregeld allemaal. Pakje kwam op tijd en het vestje is prachtig. Ik ben er blij mee.

Gewoon goed.

Ik wilde heel graag een jurk bestellen en zag hem op Zalando, maar de levertijd was te lang. Gelukkig zag ik de jurk ook op MijnModewereld.nl en heb het meteen besteld. Ik kon ook kiezen wanneer ik...

De snelle levering is zeer handig, ook dat je kan kiezen wanneer het aankomt. In mijn geval kwam het de verkeerde dag maar dat bleek uiteindelijk geen probleem, omdat er gewoon iemand thuis is.

Vantevoren aangeven dat retour op eigen kosten is. Mijn product paste niet goed en dus heb ik die terugmoeten sturen op eigen kosten, dat jammer is want de bestelling op laten sturen kostte ook al geld. Nu heb ik alleen geld uitgegeven aan verzendkosten

Makkelijk bestellen, snelle levering