8.3/10

1912 Reviews

Zeer goed

ook een E-mail bevestiging bij de ontvangt van de retour zending.

Goed, nette levering alleen jammer dat het in een plastic tas is.

Agnes

Heb een jurk besteld die helaas niet voldeed aan mijn verwachting. Terug gestuurd en vandaag kreeg ik mail dat het bedrag wordt gecrediteerd. Keurig!!

Slecht. Eerst krijg je mail met track en trace code dag later een creditfactuur. De bestelling was er toch niet

Snel t geld terug

Stuur een bevestiging zodra je zeker weet dat de bestelling er is

Keurig op tijd geleverd in leuke verpakking

Ingrid Poel

een aardig presentje bij de bestelling in de vorm van een schriftje .

Bij toeval kwam ik op deze site omdat ik iets specifieks van een merk zocht, in eerste instantie dacht ik is dit wel een betrouwbare site en dat kot met name door het logo en uitstraling van de FrontPage . In mijn ogen niet echt trendy/hip
maar vooral niet uitnodigend.

Super hoed . Snelle levering . Op voorraad

ML

Meerdere keer hier kleding besteld, ben zeer tevreden.

De voorraad van het merk dat ik zoek, de snelheid van de aankoop tot de bezorging, en het achteraf betalen!

Nee niets.

Anja

Ik had een shirt besteld van penn en ink en deze bestelling keurig op tijd ontvangen.
Na 1x dragen werd dit shirt ontzettend wijd en zaten er al kleine gaatjes in aan de voorkant.

Vlotte levering

De dame aan de telefoon. Die mij vermeldde dat ik de genaaide gaatjes niets eens had gezien.

s jans

Had een broek besteld, kreeg een orderbevestiging, daarna de mededeling dat het ingepakt was en daarna de mededeling dat het pakketje aan Post NL was overgedragen en dat ik het de volgende dag na...

nee

2 verbeterpunten:
1. het up-to-date houden van de voorraad in relatie tot de collectie op de webshop?
2. een training klantgericht communiceren voor de medewerkers van de klantenservice