1988 beoordelingen

8.3/10

1988 Reviews

Via miinto besteld, prima snelle levering.

Als je een product bekijkt en je gaat terug naar de vorige pagina dat je dan bij het product komt waar je bent gebleven en niet weer van bovenaf aan moet beginnen.

Persoonlijk vind ik het irritant dat je per pagina steeds dezelfde producten tegenkomt. Het duurt op deze manier erg lang voordat je het hele aanbod hebt gezien en haak dan snel af.
Verder vind ik het altijd prettig als de kleding en schoenen etc geshowed wordt door modellen.

Duidelijke web site, goede prijs kwaliteits verhouding goede afhandeling van de bestelling.

Er stond duidelijk vermeld hoe het kledingstuk valt qua maat.

Snelle, keurige levering. Jammer dat ik de bestelde jurk toch niet zo mooi vond.

Snelle levering. Jurk gevonden via mijnto.

Prima!

Wilma

Voor de eerste keer besteld uit jullie leuke collectie.
Jammer dat er bij Rik een foutje zit, deze heb ik zojuist retour gestuurd met begeleidend schrijven.
Hoop dat we er samen...

Vriendelijkheid telefonie , klantenservice.meedenkend personeel.

Nog niet, even afwachten hoe deze retour verloopt :)

Erg positief! Keurig en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon toen ik nadere info over mijn bestelling. Bestelling kwam op tijd binnen. Netjes afgeleverd. Supermooie jurk. Ik ben erg tevreden

Erg tevreden over de manier waarop ik te woord gestaan ben over de telefoon. Medewerker deed erg z’n best om te zorgen dat de jurk ( het was de laatste in m’n maat) snel geleverd kon worden

Snelle reactie bij vragen. DHL was even een uitdaging aangezien het punt dat vlakbij mijn woonhuis was aangaf het niet retour te kunnen zenden aangezien het retour adres bij hun onbekend was. Verder heb ik wel het bericht ontvangen voor de retourzending ( verkeerde maat) maar nog geen bericht ontvangen van MijnModewereld.nl/ Miinto hierover.

sneller reageren

Enig nadeel is dat er zoveel moeite gedaan moet worden om een retourlabel te krijgen.

Het zou fijn zijn als deze al direct meegestuurd zou worden en tevens een antwoordnummer, zodat...

Een snelle levering.

zie eerste antwoord

Alles is top gegaan. Snelle levering

E. Jongen

Op zich heb ik er geen ervaring mee . Heb de bestelde jurk terug moeten sturen , omdat het de verkeerde maat was . Gister heb ik nog gebeld ze zouden die andere maat meteen versturen . Nu heb ik...

Het eerste contact was positief maar nu weet ik het niet maar afwachten

Ik heb geen ervaring met dit bedrijf