8.3/10

Bettink

Kut.. geen track and trace niemand weet waar dit pakket is geen duidelijke naam op het pakket. Tegen de tijd dat ik het pakket had gevonden binnen ons bedrijf had ik 2 onderdelen niet meer nodig.... Kut.. geen track and trace niemand weet waar dit pakket is geen duidelijke naam op het pakket. Tegen de tijd dat ik het pakket had gevonden binnen ons bedrijf had ik 2 onderdelen niet meer nodig. Deze terug gestuurd. Nooit meer wat vernomen. geld weg. Kut webwinkel

Mooie site

Snel

J van Delden

Nette afhandeling

Hans

De bestelde items waren snel en goed geleverd.

Snelle levering en competitive prijzen

Snel en handig gedaan. Ik vroeg om het met een brievenbuspakketje + te versturen wat tevens goedkoper is. Hebben ze me een aangepastde korting code gegeven om het bedrag te verlagen. Met een... Snel en handig gedaan. Ik vroeg om het met een brievenbuspakketje + te versturen wat tevens goedkoper is. Hebben ze me een aangepastde korting code gegeven om het bedrag te verlagen. Met een brievenbus pakketje hoefde ik ook niet thuis te zijn.

Communicatie en dienstverlening

Wellicht brievenbuspakketje als verzendoptie op de website erbij zetten.

C.Ligtvoet

Goed advies en snelle levering

Goede reviews

Reactiesnelheid was prima, product was erg matig

snelheid

Klanten zijn gek op oplossingen en hebben het liefst geen problemen. Via internet ben ik op website Klimaatshop terecht gekomen en heb bestelling geplaatst. Liep perfect, geen problemen en dat is... Klanten zijn gek op oplossingen en hebben het liefst geen problemen. Via internet ben ik op website Klimaatshop terecht gekomen en heb bestelling geplaatst. Liep perfect, geen problemen en dat is wat klanten willen.

Snelle en correcte levering

Super product'