anonymous

Prima eerste ervaring, praktische overzichtelijke site om op maat te bestellen.

mogelijkheid om telefonisch contact te hebben

Jacques

Blij dat ik besteld heb bij www.mijnraamdecoratie.nl toch altijd wel riskant idee om online te bestellen van raamdecoratie. Echter verliep dit uitstekend via het bedrijf Joe Benelli van tevoren... Blij dat ik besteld heb bij www.mijnraamdecoratie.nl toch altijd wel riskant idee om online te bestellen van raamdecoratie. Echter verliep dit uitstekend via het bedrijf Joe Benelli van tevoren telefonisch wat vragen gesteld hierna bestelling geplaatst en alles is perfect op maat en heel mooi wij zijn blij :-)

Coby

Gewoon super. Goede kwaliteit šŸ‘šŸ‘

Anne

Super geholpen in de showroom. Zeer professioneel. Prachtige rolgordijnen! Wij zijn heel blij en komen zeker terug.

anonymous

Ik heb nu voor de 2e keer bij jullie besteld. en reeds 2 nieuwe klanten aangedragen. Nu bij mijn laatste order was ik een beetje teleurgesteld aangezien er beschadigingen op zaten. Gelukkig gaat... Ik heb nu voor de 2e keer bij jullie besteld. en reeds 2 nieuwe klanten aangedragen. Nu bij mijn laatste order was ik een beetje teleurgesteld aangezien er beschadigingen op zaten. Gelukkig gaat daar dr afdekplaat en overheen maar vond het wel erg veel beschadigingen

Snelle levering en reactie op vragen

Duidelijke site

Diana Wintermand

Alles opgemeten volgens voorschrift van te voren kleurstalen besteld,toen pvc jaloezie wit met nerf besteld. Na 10 dagen binnen wat zijn ze supermooi !!! Makelijk bevestiging prijs kwaliteit is... Alles opgemeten volgens voorschrift van te voren kleurstalen besteld,toen pvc jaloezie wit met nerf besteld. Na 10 dagen binnen wat zijn ze supermooi !!! Makelijk bevestiging prijs kwaliteit is gewoon goed!!!!

Snelle levertijd super kwaliteit voor giede prijs!

Super!

Een zwart houden jaloezie besteld voor de keuken. In vergelijking met andere winkels/website heb ik hier een goed 'lage' prijs voor betaald en niks aan te merken op de kwaliteit.
Ben er super blij mee en ben blij verrast.

anonymous

Na levering van 2 jaloezieen van 220 cm x 240 cm kwamen we er achter dat bij beide lichte beschadigingen op de lamellen zichtbaar waren. Dit aangegeven en als reactie kregen wij te horen dat er... Na levering van 2 jaloezieen van 220 cm x 240 cm kwamen we er achter dat bij beide lichte beschadigingen op de lamellen zichtbaar waren. Dit aangegeven en als reactie kregen wij te horen dat er nieuwe geleverd worden zonder dat we de andere te hoeven retourneren. Topservice.