Stephanie van Rijckevorsel

Super goede ervaring voor de tweede keer!

Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed!

Paul

Prima bedrijf, prima jaloeziën, makkelijk en duidelijk bestellen.

Mevr. L.Driessen

Ik kan alleen maar zeggen, super goed.

Op het moment dat ik het niet zeker wist qua maat, heb ik dat mee kunnen vragen via de livechat. Dit was echt top.
Hoefde dus niemand te bellen of te mailen. Zo kon ik dus mee mijn bestelling afronden.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Onwijs bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u er blij mee bent. Wij wensen u onwijs veel plezier met uw raamdecoratie! Met vriendelijke groet, team Joe Benelli home & living

Wij zijn iets minder tevreden over de raamdecoratie die wij j.l gekocht hebben.
Een paar jaar geleden kochten wij My Blind daar waar wijn heel tevreden over.
De sierlijst was makkelijk...

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste Anna, zoals besproken per mail heeft u voorheen de Deluxe collectie besteld. Dit is een luxere collectie dan de budget jaloezie die u nu heeft besteld. De afwerking is hier anders van. We hopen dat u toch veel plezier heeft van uw nieuwe raamdecoratie. Voor vragen en of opmerkingen kunt u ons altijd bellen of mailen.

Tim R

We hebben de houten jaloezieën besteld en het bevalt goed. Voordat we het hebben besteld hebben we een aantal proefstalen opgevraagd. Deze werden snel per post geleverd. De meetinstructies waren...

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Bedankt voor uw positieve feedback. Het bestelproces proberen wij steeds te verbeteren. Fijn dat u dit alles als prettig heeft ervaren. Nog heel veel plezier van uw raamdecoratie gewenst. Met vriendelijke groet, Mijnraamdecoratie.nl.

J Hoedemakers

Alles snel en correct afgehandeld ook na het foutief gemeten hebbende mijner zijde
Top bedrijf

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Wij stellen dit zeer op prijs! Nog heel veel plezier van uw raamdecoratie gewenst. Met vriendelijke groet, Mijnraamdecoratie.nl.

Zeer tevreden! Top bedrijf!

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Onze ervaring met het bedrijf is prettig. Enige jaren geleden hebben we ook al eens houten jaloezieën besteld en omdat dit toen allemaal goed verlopen is en we tevreden zijn over de kwaliteit van de...

De service is prima. Het product ziet er goed uit en is gemakkelijk zelf te monteren. Vlotte levering.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! En fijn om te horen dat u zulke goede ervaringen met ons heeft. Wij wensen u enorm veel plezier van uw raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli home & living

tpj hans

Makkelijke keuze via computer, afmetingen, prijzen, kwaliteit hout-metaal, afwerking

betyaling per bank, snelle levering onbeschadigd goed verpakt

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw complimenten en positieve review! Nog veel plezier van uw raamdecoratie gewenst! Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli

Martin Sikkens

Top! snel, duidelijk en helder.