Juan Carlos Viloria Matheus

Alles was perfect en mooi...

HEET VIJVERBERG

Ben heel tevreden over op maat gemaakte houten jalozieen.is helft goedkoper als bij kwantum.

Aflevering was prima. Kwaliteit hadden we beter verwacht

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent met uw jaloezieen! Helaas zie ik hier geen melding over.
Kwaliteit en service staat bij ons hoog en vinden het dat ook spijtig om te lezen dat de kwaliteit niet naar wens is. Misschien zit er een fout of probleem in het product?
Zou u contact met ons kunnen opnemen zodat wij dit kunnen oplossen?

Ineke van Dijk

Ik ben erg positief over dit bedrijf. De bestelling en levering zijn uitstekend verlopen en de kwaliteit van het materiaal is prima. De badkamer en slaapkamer zijn hierdoor erg mooi geworden. Ik ga...

Ik heb geen slechte punten kunnen vinden, ben zeer tevreden.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste Ineke, Heel fijn om te horen dat alles naar wens is en dat u zo positief bent! Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Arno Koningstein Cruise With Us

Zeer goede ervaring! Het is de 3e keer dat wij besteld hebben en dat is naar aanleiding van de goede service!

Prettige website, eenvoudig bestellen
Goede kwaliteit jalouzieen

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste Arno, Hartelijk dank voor uw positieve review. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Goede snelle service. Alleen jammer dat er geen schroeven bij geleverd werden om te jaloezieën te bevestigen.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Het klopt dat er geen schroeven bijgevoegd worden, dit omdat de ondergrond bij iedereen anders is. Dit geven wij ook aan op de website.
Zijn de jaloezieen verder volledig naar wens geleverd?

Zou u de situatie nog met ons willen bespreken horen wij dit graag!

Ilona van den Brink

Erg snel de jaloezieën binnen gekregen. Een minpunt vind de lat aan de onderkant, als ik de jaloezieën omhoog draait gaat de onderste lat mee. Staat erg slordig.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw review Ilona. De onderlat wordt ook een kantellat genoemd, dit kantelt mee met de lamellen zodat ze goed sluiten. Zou dit niet meedraaien dan blijven de onderste lamellen ook open staan, dit is met alle jaloezieen zo. Zou u hier meer informatie over willen ontvangen kan u altijd contact met ons opnemen!

De lamellen hangen mooi en zijn van goede kwalitiet

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de lamellen naar wens zijn. Wij werken met een transportdienst die gespecialiseerd is in de levering van raamdecoratie, Zij werken met postcode gebieden waar zij leveren op bepaalde dagen. Helaas hebben wij geen inspraak in deze leverdagen. Uiteraard wensen wij u veel plezier van de raamdecoratie!

Duidelijke website, waardoor gemakkelijk bestellen.
mooie producten
ondanks feestdagen snelle levering

Eline M

Na lang zoeken na een moeilijke maat houten jaloezieën hebben wij ze hier online besteld, vlak voor de feestdagen. Nog binnen 15 werkdagen werd het pakket bezorgd. Keurig verpakt en een mooi...