G.Fabius

Prima planten, klantvriendelijk en supersnel geleverd

Theo

Plantjes zijn zoals beschreven. Kwaliteit prima, Vervoer goed geregeld en optijd.

Roovers

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding

R

Super. De producten zijn van goede kwaliteit. De service is ook top. Bij de levering zat 1 artikel er niet bij. Dit in de avond, via de mail, gemeld bij mijnhedera. De volgende ochtend om 09.00 uur... Super. De producten zijn van goede kwaliteit. De service is ook top. Bij de levering zat 1 artikel er niet bij. Dit in de avond, via de mail, gemeld bij mijnhedera. De volgende ochtend om 09.00 uur nam er iemand contact met ons op. Het product is dezelfde dag nog naar ons verstuurd. Erg goede service volgens mij.

Carla Thijssen

Nette snelle levering , mooie planten tegen een eerlijke prijs

Nick Reijerink

Duidelijke informatie op de site, makkelijk te bestellen

Ronald van Mourik

Fijn bedrijf, goede kwaliteit.

Jaap

Op donderdagochtend was mijn bestelling van dinsdagochtend nog niet bij mij afgeleverd, dus gebeld.
Er bleek iets misgegaan. Vervolgens heeft dit bedrijf heel adequaat gereageerd; mijn bestelling werd met spoed klaargemaakt en alsnog netjes vóór het weekend, op vrijdag geleverd. De hederaplanten zien er heel goed uit, met een heel duidelijke handleiding erbij.
Wel rekening houden met de hoogte, van de opgegeven 150-175 cm blijft ca. 135-140 cm over (zoals op de website vermeld gaat de hoogte van de pot).