2021 beoordelingen

2021 Reviews

Mira

Prima ervaring. De Hagen zien er goed uit en netjes op tijd geleverd.

Jos

Fantastische schermen met Hedera. Loopt nu, na enkele dagen na levering, al uit met jong blad.

van der Staal

Prima levering alleen bestelde rol bindbuis zat er niet bij!

J.S.

Prima 95 plantjes besteld. Toch wel een stuk of wat die niet mooi waren en dode takken aan zaten...

Maartje

Snelle levering en prima planten. Verschil in planten maar hebben over het algemeen veel strengen zodat je schutting snel beschut kan zijn. Planten nog maar net geplant dus kan nog niets zeggen over... Snelle levering en prima planten. Verschil in planten maar hebben over het algemeen veel strengen zodat je schutting snel beschut kan zijn. Planten nog maar net geplant dus kan nog niets zeggen over de groei.

j viskil

Afspraak is afspraak

jacqueline de Jonge

Ik had 60 hederea stokken besteld. Een aantal meer dan ik nodig had omdat ik er van uit ging dat er vast wel een paar dorre of slechte stokken tussen zouden zitten.
Maar, eke stok was mooi en...
Maar, eke stok was mooi en vers. Ik was erg blij met de prachtige kaliteit van de stokken en de kwaliteit.

Patrick Harreman

De vervoerder was slecht. goederen stonden nog in depot. zelf de goederen opgehaald en dan ook nog een half uur moeten wachten. Planten zijn top