Thera

Echt een super service en een natuurlijk een heel fijne badjas.

profiel

Mooie felle kleur, prima lengte (ver over de knie), helemaal katoen dus perfect voor de sauna en de capuchon past ook nog prima ober de natte haren.
Hij is wel ruim, dus houd je van een iets...
Hij is wel ruim, dus houd je van een iets strakkere badjas dan zou ik een maat kleiner nemen. Ik houd wel van ruim, zeker in de sauna, dus vind XS prima.

Janine

Prachtige badjas en hele goede communicatie.

Winnie

Persoonlijke aandacht !

Emma1986

Snelle levering en goed verpakt! Ik vind het erg prettig dat de badjas lang is, sluit mooi aan en zit heerlijk! De kleur is nog mooier in het echt.

Sanne Oudewater

Nieuwe kleur is geweldig. Eindelijk badjassen in moderne hippe kleuren beschikbaar. Bedankt en wellicht tot snel!!

MecG

De jas draagt prettig. Krimpt wel een maat met wassen. Omdat ik dit niet aan kon geven bij minpunten. De mouwen zijn wat aan de korte kant. De zoom is niet geschikt tot uitleggen. Mijn armen zijn... De jas draagt prettig. Krimpt wel een maat met wassen. Omdat ik dit niet aan kon geven bij minpunten. De mouwen zijn wat aan de korte kant. De zoom is niet geschikt tot uitleggen. Mijn armen zijn kort, bij mij vallen de mouwen precies goed. Bij mijn vriend zijn de mouwen net aan.