Henk

Prima service. Matten passen perfect en zien er goed uit. Levering duurde langer dan was beloofd.

Henk

Super mooie materialen past perfect.maar je moet wel een beetje geduld hebben levering liet even op zich wachten. Waar dan heb je wel wat😀

Supermooie automattenset! We zijn er zeer tevreden over.

Gerard

5 april besteld, nu 30-april nog niets ontvangen. 16-4 Gebeld zouden dezelfde week geleverd, niets! 29-4 Opnieuw gebeld, moeten deze week geleverd worden, we gaan het zien. Excuses waren drukte en... 5 april besteld, nu 30-april nog niets ontvangen. 16-4 Gebeld zouden dezelfde week geleverd, niets! 29-4 Opnieuw gebeld, moeten deze week geleverd worden, we gaan het zien. Excuses waren drukte en ziekte. Wel bijzonder, levertijden op de site zijn tussen 5 en 8 dagen. Ook bijzonder dat ik een mail krijg om dit bedrijf te beoordelen terwijl ik nog niets heb ontvangen. Komt niet betrouwbaar over. Tip. Ik zou proactief reageren als er problemen zijn met leveren.

Leveringspakket goed verpakt ziet er netjes uit

Marianne

Super mooie matten en voor mooie prijs. Zeker een aanrader

Ivo Reijnen

Kwaliteit en prijs is in verhouding, matten zagen er top uit en alle bevestigingsmiddelen waren voldoende toegevoegd.