Uitstekende nieuw set die naadloos past op de bestaande noppen.

Sinan

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het iedereen gaat overkomen maar mijn matten zijn niet goed afgewerkt. 3x gevraagd om een oplossing en heb zelf de simpelste oplossing aangedragen. De gemaakte... Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het iedereen gaat overkomen maar mijn matten zijn niet goed afgewerkt. 3x gevraagd om een oplossing en heb zelf de simpelste oplossing aangedragen. De gemaakte afspraak zijn jullie niet nagekomen. Het enige wat ik wilde was een envelop met een beetje lint erin zodat ik het zelf kon afronden. Voor de klanten die dit lezen wil ik melden dat de pasvorm goed is en het materiaal ook. Voor Mijnautomatten: jullie zijn geen slecht bedrijf, dit is alleen barslecht afgehandeld en das alles.

Jody

Mooie automatten voor een prima prijs. Kleuren stiksels etc naar keuze en een snelle levering. Alleen zijn de matten (Kia Stonic) niet vast te zetten in de auto, omdat die plastic rondjes die in de... Mooie automatten voor een prima prijs. Kleuren stiksels etc naar keuze en een snelle levering. Alleen zijn de matten (Kia Stonic) niet vast te zetten in de auto, omdat die plastic rondjes die in de mat zitten niet goed passen.

Matten passen niet in de originele Ford bevestigingspunten, maar komen wel met nieuwe bevestigingspunten. Kwestie van de ford bevestigingspunten verwijderen en het tapijt vastmaken en het lijkt... Matten passen niet in de originele Ford bevestigingspunten, maar komen wel met nieuwe bevestigingspunten. Kwestie van de ford bevestigingspunten verwijderen en het tapijt vastmaken en het lijkt alsof het originele matten zijn.