Rik slenders

Het zijn hele nette en kwalitatieve matten, boven wat ik verwacht had!

Jeroen

Automatten met gekleurde rand besteld, beide kleuren komen niet overeen met het bestelde

Dick Tolboom

Erg ontevreden, matten 1 ½ week geleden besteld. In de bevestigingsmail staat een levertijd van 3 tot 5 dagen, nu nog steeds niet ontvangen. Gemaild en beeld, maar op de mail geen reactie, en de... Erg ontevreden, matten 1 ½ week geleden besteld. In de bevestigingsmail staat een levertijd van 3 tot 5 dagen, nu nog steeds niet ontvangen. Gemaild en beeld, maar op de mail geen reactie, en de telefoon wordt niet opgenomen. Oplichting??

Bob

Passen prima als je een vraag hebt snel antwoord.Allee dpd doet er 3 dagen over.Daarom moet je rekenen op 14 dagen na levering

Gaby

Precies de matten van mijn merk en bouwjaar gekocht en ze pasten echt helemaal niet! Ze waren veel te klein! Ze garanderen dat het past! Dat deed het dus niet na 1 telefoontje en meerdere e-mails 1... Precies de matten van mijn merk en bouwjaar gekocht en ze pasten echt helemaal niet! Ze waren veel te klein! Ze garanderen dat het past! Dat deed het dus niet na 1 telefoontje en meerdere e-mails 1 reactie gehad daarna nog meerdere mails gestuurd maar daar geen antwoord op gekregen. Toen maar op eigen houtje de matten terug gestuurd. ik kreeg mijn geld wel terug maar de terugstuurkosten van €7,65 niet terug gekregen. Ik vind dit bedrijf zeker geen aanrader!!!!!!

Matten zijn perfect...achter ook 1 hele mat ipv 2 losse

T.

De openingen met knoppen om de chauffeurspas vast te leggen komen niet overeen met het interieur, want ik heb maar 1 opening in het midden. Maar die mat ligt toch heel vast op de vloer.