J.M. Out

Nog steeds niet ontvangen, was maand geleden al onderweg??

Het is handig om te weten dat de matten niet aan huis bezorgd worden maar dat je naar een afhaalpunt moet gaan, ook al zegt alle correspondentie dat je het thuis bezorgd krijgt.
Bij het...
Bij het afhaalpunt word je vervolgens afgesnauwd omdat je geen QR-code hebt ontvangen.
De button van de bestuurdersmat ging de eerste keer al stuk toen ik de mat los wilde maken bij het stofzuigen van de auto.

GERDA

Op 2 juni j.l. automatten besteld voor de Nissan Leaf 2014. Nu is het 12 juli en ik heb nog steeds de matten niet compleet. Eerst geen uitsparing bij de voorste matten, deze teruggestuurd ..... Op 2 juni j.l. automatten besteld voor de Nissan Leaf 2014. Nu is het 12 juli en ik heb nog steeds de matten niet compleet. Eerst geen uitsparing bij de voorste matten, deze teruggestuurd .. nieuwe ontvangen maar nu wacht ik al de hele week op open dopjes, in de mat die ik heb gekregen zijn ze dicht, zodat ik de mat aan de bestuurderskant kan inklikken.

Arjan

De mattenset is na verwachting. Alleen levertijd is veel langer dan gemeld staat op de site. Na order bevestiging hoorde ik 3 weken niks meer totdat ik zelf had gebeld.

Gerrit

Set van 4 matten (Nissan Juke 2012). perfect gemaakt, heel netjes

Mooie kwaliteit, en goed geregeld voor een redelijke prijs