Bob

Passen prima als je een vraag hebt snel antwoord.Allee dpd doet er 3 dagen over.Daarom moet je rekenen op 14 dagen na levering

Gaby

Precies de matten van mijn merk en bouwjaar gekocht en ze pasten echt helemaal niet! Ze waren veel te klein! Ze garanderen dat het past! Dat deed het dus niet na 1 telefoontje en meerdere e-mails 1... Precies de matten van mijn merk en bouwjaar gekocht en ze pasten echt helemaal niet! Ze waren veel te klein! Ze garanderen dat het past! Dat deed het dus niet na 1 telefoontje en meerdere e-mails 1 reactie gehad daarna nog meerdere mails gestuurd maar daar geen antwoord op gekregen. Toen maar op eigen houtje de matten terug gestuurd. ik kreeg mijn geld wel terug maar de terugstuurkosten van €7,65 niet terug gekregen. Ik vind dit bedrijf zeker geen aanrader!!!!!!

Matten zijn perfect...achter ook 1 hele mat ipv 2 losse

T.

De openingen met knoppen om de chauffeurspas vast te leggen komen niet overeen met het interieur, want ik heb maar 1 opening in het midden. Maar die mat ligt toch heel vast op de vloer.

Marshal

Na heel lang zoeken deze site gevonden en de automatten passen er precies. Heel erg bedankt!

Ton

Zeer tevreden met mijn rubberen automatten voor mijn rav4 niet duur en zijn niet van plastic en optijd geleverd.

Marcel

Goede matten maar verzending via DPD was kut. Op verkeerde adres bezorgd. 2 straten verder.