Marlou

Een mooie ervaring, voelde me zeer op mijn gemak en ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Vivian

Hele fijne en relaxte sfeer! Alles werd goed uitgelegd en het voelde helemaal niet ongemakkelijk. Ik ben heel blij dat ik bij Mijn Baby Buikje ben geweest!

Kiki

We zijn hartelijk ontvangen in de studio, waarna we duidelijke uitleg kregen over de werkwijze. Ook werden de diverse materialen van de beeldjes uitgelegd en konden we uitgebreid verschillende... We zijn hartelijk ontvangen in de studio, waarna we duidelijke uitleg kregen over de werkwijze. Ook werden de diverse materialen van de beeldjes uitgelegd en konden we uitgebreid verschillende beeldjes vergelijken. Vervolgens was het tijd om de 3D-scan te maken. Dit ging heel vlug. Binnen 2 minuten was de scan klaar. De 3D-scan op de computer zag er al heel mooi uit. Ik ben benieuwd naar het beeldje!

Shannon

Fijn en gezellig ontvangst en luisterend naar wat je wil

Inge Huijgens

Fijne ruimte. Eerst even een gesprekje over hoe het in zijn werk gaat met een kopje koffie/thee erbij. Rustig en professioneel

Marlot

Super! Voor mijn tweede zwangerschap ook besloten een buik beeldje te laten maken. Enorm goed geholpen door de medewerkster locatie Weert. Dacht echt mee, en was heel secuur. We hadden enige twijfel... Super! Voor mijn tweede zwangerschap ook besloten een buik beeldje te laten maken. Enorm goed geholpen door de medewerkster locatie Weert. Dacht echt mee, en was heel secuur. We hadden enige twijfel of het 100% goed gelukt was. Dus hebben de scan opnieuw gedaan. Super blij dat zij hier de tijd voor nam en het geduld voor had. Resultaat: GEWELDIG. Ook zelfs na 3,5 week binnen. Nog voordat de mini zich laat zien. Dankbaar! 🩵

Rosa Stapel

Heel leuk en bijzonder, sowieso al om jezelf in 3D te zien op scherm en straks in het echt !

Shauni Loveniers

Alles verliep vlot en top resultaat🥰

Sanne

Goed te bereiken incl parkeergelegenheid.
Goed te bereiken incl parkeergelegenheid.
Er wordt echt de tijd voor je genomen om de mogelijkheden en werkwijze te bespreken. Heel fijne en ontspannen sfeer. Na het scannen wordt het beeldje gezamenlijk bewerkt zodat je altijd tevreden de deur uit loopt.

Amy

Een hele leuke en nieuwe ervaring, super geholpen ook!