Kaleisha

9 maart langsgeweest om een beeldje te maken van mijn buik. Heel fijn ontvangen en goede/duidelijke uitleg gekregen. Super ervaring gehad en kan niet wachten op het resultaat!

Elise de Graaff

Hele leuke en bijzondere ervaring!

Ilona

Fijn warm ontvangst. Veel keuze en vriendelijk ontvangen. Voelde me totaal op mijn gemak. Zeker een aanrader.

Eefje bode

Super fijn geholpen en op het gemak gesteld

Esther Sepers

Ik heb gisteren een hele leuke afspraak gehad bij Mijn Baby Buikje. Ik werd goed geïnformeerd en er waren genoeg mooie voorbeelden aanwezig om een beetje inspiratie op te doen voor mijn eigen... Ik heb gisteren een hele leuke afspraak gehad bij Mijn Baby Buikje. Ik werd goed geïnformeerd en er waren genoeg mooie voorbeelden aanwezig om een beetje inspiratie op te doen voor mijn eigen beeldje. Roos nam de tijd en het contact voelde gemakkelijk waardoor ik me ook geen moment ‘bloot’ of geremd voelde. Na de 3D scan kreeg ik ook een preview van hoe mijn beeldje er ongeveer uit gaat zien. Ik kijk er nu al naar uit het straks het echt in mijn handen te hebben en een mooi blijvende herinnering te hebben. Nogmaals bedankt!

Merle de Lange

Een hele leuk ervaring om van je zwangerschap een beeldje te laten maken. Ze zijn deskundig en stellen je op het gemak. Als je nog twijfels hebt, zeg ik gewoon doen!

Kelly

De scan zelf was een hele prettige ervaring! Gelijk een goede vibe en volledig op m’n gemak. Het wachten op het beeldje duurt wat lang, maar dit wordt van te voren goed uitgelegd dus binnen het... De scan zelf was een hele prettige ervaring! Gelijk een goede vibe en volledig op m’n gemak. Het wachten op het beeldje duurt wat lang, maar dit wordt van te voren goed uitgelegd dus binnen het verwachtingspatroon. Het resultaat is prachtig en is een mooi aandenken aan mijn zwangere lijf!

Michelle

Fijne studio, ze dacht goed mee met de opties en had veel voorbeelden. Dikke aanrader!

Esther

Fijne sessie en goed om allerlei beeldjes te kunnen zien voordat je een keuze maakt.

Esmée Roelofs

Heel fijn geholpen. Ben benieuwd naar t resultaat.