S

Bij Mijn Baby buikje geweest om een beeldje te maken voor de operatie van mijn borst. Hele fijne ervaring, bedankt!

Laurie

Leuk en uniek cadeau voor jezelf of iemand anders. Scan gaat snel en eenvoudig met duidelijke uitleg.

Wendy

Wat een fijne en snelle ervaring. Super fijn ontvangen en geadviseerd in de keuzes.

Jennifer

Hele fijne ervaringen. Process van stap a tot z is fijn met hoe Cynthia ons heeft geholpen en hoe ze alles heeft uitgelegd. Werd goed op mijn gemak gesteld en super leuke en gezellige gesprekken... Hele fijne ervaringen. Process van stap a tot z is fijn met hoe Cynthia ons heeft geholpen en hoe ze alles heeft uitgelegd. Werd goed op mijn gemak gesteld en super leuke en gezellige gesprekken kunnen voeren. Zou dit zeker aanraden door hoe goed en lief de service is.

Esmée Roelofs

Hele prettige ervaring, super benieuwd naar het eindresultaat.

Michelle

Erg vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen echt de tijd voor je en laten je op je gemak voelen.

Deveney

Heel fijn, ontspannen en op je gemak gesteld.

Kimberley

Een 3D beeldje staat al enorm lang op mijn verlanglijstje en vandaag was het zover. Zo enorm blij dat ik dit heb gedaan. Ik heb gekozen voor de vestiging Amersfoort. Wendy is een hele lieve vrouw en... Een 3D beeldje staat al enorm lang op mijn verlanglijstje en vandaag was het zover. Zo enorm blij dat ik dit heb gedaan. Ik heb gekozen voor de vestiging Amersfoort. Wendy is een hele lieve vrouw en legde alles van begin tot het eind goed uit. Nam de tijd en vond mijn keuzestress geen probleem. Ik voelde mij erg op mijn gemak. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Wendy bedankt voor alles.

Louise van Ingen

Voor een tweede keer bij Mijn Baby Buikje mijn zwangerschap laten vastleggen. Er werd goed meegedacht over materiaal en pose. Mijn twee beeldjes staan ge-wel-dig naast elkaar!!! Ook de service bij... Voor een tweede keer bij Mijn Baby Buikje mijn zwangerschap laten vastleggen. Er werd goed meegedacht over materiaal en pose. Mijn twee beeldjes staan ge-wel-dig naast elkaar!!! Ook de service bij een kleine hickup rondom mijn bestelling was perfect. Mijn Baby Buikje staat echt voor kwaliteit en persoonlijk advies.

Melissa

Wat een top ervaring! Tijdens het maken werd alle tijd genomen en met je mee gedacht.
En dan... geduld hebben want je wordt heel nieuwsgierig.
Net het beeldje binnen gekregen.. en...
En dan... geduld hebben want je wordt heel nieuwsgierig.
Net het beeldje binnen gekregen.. en wauw!! Wat gaaf!!
Is echt het wachten waard.