Marit

Heel fijne ervaring, goede uitleg, voelde me op mijn gemak en met een prachtig eindresultaat! Zeker aanbevolen.

Reactie Mijn Baby Buikje:

Sanne Wijs

Hele fijne sfeer! Bij binnenkomst voelde ik mij meteen op m’n gemak. Kim legde alles goed uit zodat alles duidelijk was. Kortom, super ervaring! Raad het zeker aan bij andere zwangere.

Reactie Mijn Baby Buikje:

Merel

Super mooie beeldjes, ik kan niet wachten op het resultaat!

Danique

De scan was een hele fijne ervaring erg goede tips gehad en hele duidelijke uitleg.

Met 11 weken buikje al binnen en hij is super mooi geworden

Frederique Roskam

Heel gaaf proces om mee te maken en magisch om mijn zwangerschap zo vast te kunnen leggen! Nemen echt de tijd voor je!

Marleen Janse

Wendy heeft ons heel fijn geholpen, voelde mezelf gelijk comfortabel. Alles rustig uitgelegd en we konden alle vragen stellen. Erg benieuwd naar het eindresultaat, ik raad het iedereen aan!

Shalisa

Super fijne ervaring gehad bij de studio in Zaandam! Gezellige meid en alles werd goed uitgelegd en er werd goed de tijd genomen voor mij. Ik zou mijn baby buikje zeker aanraden!

Kimberley

Zeer goed! Heel fijn ontvangst gehad, voelde vertrouwd bij binnen komst. Ruimte is prima. Alles wordt goed uitgelegd. Zeker een aanrader!

Sam

Professionele maar informele sfeer! Er werd duidelijke uitleg gegeven over de verschillende mogelijkheden mbt de beeldjes. Voelde mij helemaal op mijn gemak, er werd genoeg tijd genomen om alles... Professionele maar informele sfeer! Er werd duidelijke uitleg gegeven over de verschillende mogelijkheden mbt de beeldjes. Voelde mij helemaal op mijn gemak, er werd genoeg tijd genomen om alles goed door te nemen. Hele prettige ervaring, zeker aan te raden!

Nadine

Bijzondere ervaring om op deze manier de zwangerschap vast te leggen. Heel mooi!