N

Heel professioneel! Supermooie herinnering!

Laura

Een hele fijne ervaring gehad. Vooraf genoeg informatie gekregen over de afspraak en genoeg kunnen inlezen op de website. Tijdens de afspraak werd alles ook heel goed uitgelegd. Er wordt de tijd... Een hele fijne ervaring gehad. Vooraf genoeg informatie gekregen over de afspraak en genoeg kunnen inlezen op de website. Tijdens de afspraak werd alles ook heel goed uitgelegd. Er wordt de tijd genomen om je te helpen en dat zorgt echt voor een fijne sfeer! Erg benieuwd naar het eindresultaat, 100% vertrouwen in!

Cherish Wildschut

Hele fijne ervaring gehad! Helemaal niet ongemakkelijk en ze nemen echt de tijd voor je. Vandaag ook al heel onverwachts het beeldje binnen. Veel sneller dan ik had verwacht. Ik ben er super blij... Hele fijne ervaring gehad! Helemaal niet ongemakkelijk en ze nemen echt de tijd voor je. Vandaag ook al heel onverwachts het beeldje binnen. Veel sneller dan ik had verwacht. Ik ben er super blij mee!

Milou

Je wordt heel vriendelijk ontvangen, goed geholpen en geadviseerd. Ik kan niet wachten tot mijn beeldje binnen is!

Lucielle

Fijne ervaring! Goede uitleg gehad over de materialen, mogelijke poses. Na het maken van de scan het resultaat gezien en dit was gelijk helemaal naar wens! Heel benieuwd naar het uiteindelijke... Fijne ervaring! Goede uitleg gehad over de materialen, mogelijke poses. Na het maken van de scan het resultaat gezien en dit was gelijk helemaal naar wens! Heel benieuwd naar het uiteindelijke beeldje.

Charissa

Super fijne ervaring bij het maken van mijn baby buikje. Je wordt al direct fijn ontvangen en daarna krijg je een goede uitleg wat er gaat gebeuren. Voelde mij zeer op mijn gemak op te poseren... Super fijne ervaring bij het maken van mijn baby buikje. Je wordt al direct fijn ontvangen en daarna krijg je een goede uitleg wat er gaat gebeuren. Voelde mij zeer op mijn gemak op te poseren zonder kleding. De keuzes van kleur en materiaal is ook ruim, voor ieder wat wils.

Emmelie

Zojuist mijn scan laten maken voor een prachtig beeldje van mijn zwangere buik! We hebben rustig de verschillende materialen kunnen bekijken en voelen. Direct na de scan hebben we het resultaat... Zojuist mijn scan laten maken voor een prachtig beeldje van mijn zwangere buik! We hebben rustig de verschillende materialen kunnen bekijken en voelen. Direct na de scan hebben we het resultaat (voor en na 'smoothing') kunnen bekijken. Fijne ervaring gehad en ik kijk uit naar het eind resultaat!

Melanie

Heel erg klantvriendelijk geholpen. Voelde mij erg op mijn gemak. Erg professioneel en er zijn veel opties te bespreken wat allemaal mogelijk is met je beeldje.

Anouk

Super leuke ervaring heel relax en gezellig. Enorm blij en kijk uit naar het beeldje !

Danique van Daal

Super goed geholpen, lieve vrouw die mij erg op mijn gemak stelde. De scan zelf was gemakkelijk en de afspraak verliep soepel. Ze kijken echt met je mee voor het mooiste resultaat