Jayna Bongers

Ze liet me erg op mijn gemak voelen en het eindresultaat is boven verwachting!

Ashley

Wat een mooie ervaring was dit! Allereerst het onthaal in Breda, het voelde direct al goed zodra we binnen liepen. De rust van de ruimte en de rust van Roos zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak... Wat een mooie ervaring was dit! Allereerst het onthaal in Breda, het voelde direct al goed zodra we binnen liepen. De rust van de ruimte en de rust van Roos zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde. Erg fijn omdat je je toch bloot geeft op een mooi maar ook kwetsbaar moment. Op de hoogte van de levertijd gingen wij weg, en tot mijn verbazing kwam mijn beeldje bijna de helft van de aangegeven tijd eerder! Ik ben er onwijs blij mee en raad het daarom iedereen aan!

Manon

Ontzettend prettig ontvangen, je wordt fijn geholpen en je krijgt echt met alles heel ruim de tijd. Ik heb hem met 34 weken laten maken toen voelde ik mij op m'n mooist, heel toevallig heb ik mijn... Ontzettend prettig ontvangen, je wordt fijn geholpen en je krijgt echt met alles heel ruim de tijd. Ik heb hem met 34 weken laten maken toen voelde ik mij op m'n mooist, heel toevallig heb ik mijn beeldje vandaag in ontvangst mogen nemen en hij is prachtig. Het leuke is dat m'n kleintje nog niet is geboren en ik nu al naar m'n beeldje kan kijken.

Liefs Manon

Serina

Een hele fijne ervaring. Het voelde heel vertrouwd en ik werd erg op mijn gemak gesteld.

Suzanne

Ik werd op mijn gemak gesteld en alles verliep prettig en kundig.

Cynthia

Super fijne tijd gehad bij mijn baby Buikje in Zaandam. Kim heeft mij ontzettend op mijn gemak gesteld en ervoor gezorgd dat ik super trots de deur uit ging. Het eind resultaat is prachtig geworden!

Danielle Raats

Erg leuk en gezellige afspraak. Duidelijke uitleg, alle ruimte voor keuzes en mooie voorbeelden waar uit te kiezen.
Nemen de tijd en er wordt niet getwijfeld om de scan overnieuw te doen als...
Nemen de tijd en er wordt niet getwijfeld om de scan overnieuw te doen als de beelden niet 100% zijn.
Ondanks dat je zonder kleding op de stip staat, voelde het niet ongemakkelijk

Anou

Echt een super leuke ervaring, echt iets unieks wat je uiteindelijk krijgt,
Echt een super leuke ervaring, echt iets unieks wat je uiteindelijk krijgt,
Het is een kleine studio echt voor jou en je gezelschap niemand meer. Een super lieve vrouw die alles duidelijk uitlegt en waar je ook alle materialen kan voelen. Echt een aanrader

Femke

Het was een fijne ervaring, ik heb mij geen 1 moment ongemakkelijk of anders gevoeld.

Marloes de Boer

Cynthia is een hele lieve enthousiaste vrouw die er alles aan heeft gedaan om me op mijn gemak te stellen en ook erg lief was toen ik het even moeilijk had want tja hormonen en je veranderende... Cynthia is een hele lieve enthousiaste vrouw die er alles aan heeft gedaan om me op mijn gemak te stellen en ook erg lief was toen ik het even moeilijk had want tja hormonen en je veranderende lichaam is niet altijd even makkelijk.

We zijn heel benieuwd naar het eind resultaat!