Sanne

Goed te bereiken incl parkeergelegenheid.
Goed te bereiken incl parkeergelegenheid.
Er wordt echt de tijd voor je genomen om de mogelijkheden en werkwijze te bespreken. Heel fijne en ontspannen sfeer. Na het scannen wordt het beeldje gezamenlijk bewerkt zodat je altijd tevreden de deur uit loopt.

Amy

Een hele leuke en nieuwe ervaring, super geholpen ook!

Brenda Zagers

Fijne afspraak bij Mijn Baby Buikje Breda. Goed geholpen bij de houding en de keuze van het beeldje. Aanrader!

Astrid Vink

Sam was super leuk en aardig. Een goede uitleg en stelde me echt op mijn gemak! Echt een aanrader. En nu wachten op het beeldje.

Angelique

Was een gemoedelijke sfeer en werd op gemak gesteld waardoor het niet ongemakkelijk was

Esther Hermann

Prachtig beeldje! Zowel bij de eerste als de tweede zwangerschap. Bedankt!

Claudia van Doorn-Klomp

Geweldig leuke ervaring met een kostbare herinnering aan mijn zwangerschap!

Romy

Prachtig afgewerkt beeldje! Enige jammere is dat het snel omvalt doordat ik tijdens het poseren een beetje naar achteren leunde, was fijn geweest als de ervaren medewerker mij daarop had kunnen... Prachtig afgewerkt beeldje! Enige jammere is dat het snel omvalt doordat ik tijdens het poseren een beetje naar achteren leunde, was fijn geweest als de ervaren medewerker mij daarop had kunnen wijzen. Wel heel mooi gemaakt, ik ben er helemaal verliefd op!

Steffanie

Hele fijne afspraak gehad. Op me gemak gesteld en ze heeft goed meegedacht over de houding die het beste bij mij paste. Ik raad hun zeker aan!

Anne Keurentjes

We werden op een hele vriendelijke en rustige manier geholpen. Het voelde als een rustige, vertrouwde omgeving. Er werd goed uitgelegd hoe het proces in z’n werk ging.