Sarah

Ze nemen de tijd. Je kan vragen stellen. Je kan alle beeldjes zien en voelen

Noor

Duidelijke uitleg en zo veel keuze in materialen

Reactie Mijn Baby Buikje:

Goed om te horen! Dank voor het delen van je ervaring.

Vanity Adams

Het was een fijne ervaring, met een ontzettend aardige consulente. Ze stelt je meteen op je gemak voor het maken van de scan. We hebben de scan in detail doorgenomen en het was leuk om hierbij mee... Het was een fijne ervaring, met een ontzettend aardige consulente. Ze stelt je meteen op je gemak voor het maken van de scan. We hebben de scan in detail doorgenomen en het was leuk om hierbij mee te mogen kijken. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Reactie Mijn Baby Buikje:

Dank voor het delen van je ervaring, we gaan er een mooie herinnering van maken.

Lisa Wilcke

Super fijn geholpen met mijn babybuikje. Ze nemen echt de tijd om je te helpen bij het kiezen van het juiste beeldje en stellen je op je gemak tijdens het maken van de foto’s. Ik kan niet wachten op... Super fijn geholpen met mijn babybuikje. Ze nemen echt de tijd om je te helpen bij het kiezen van het juiste beeldje en stellen je op je gemak tijdens het maken van de foto’s. Ik kan niet wachten op het eindresultaat 🤰

Jaleesa

Ik werd bij binnenkomst al gelijk op mijn gemak gesteld. Ook werden er verschillende voorbeelden laten zien waaruit ik kon kiezen. Tijdens de scan werd er verteld wat er gebeurde. Ik vond het heel... Ik werd bij binnenkomst al gelijk op mijn gemak gesteld. Ook werden er verschillende voorbeelden laten zien waaruit ik kon kiezen. Tijdens de scan werd er verteld wat er gebeurde. Ik vond het heel fijn ondanks dat ik het eerst best spannend vond. Het eind resultaat is prachtig!

Simone

Goede service, denken mee met optimalisatie van je positie.
De uiteindelijke uitvoering van het beeld had nog iets strakker gekund.
We zijn blij met het eindresultaat.

Kaydee

Hele relaxte sfeer, goede service, super fijne ervaring! Zeker een aanrader, ben heel benieuwd naar mijn beeldje♡

Anoek

Op mijn afspraak bij Mijn baby buikje kijk ik heel goed terug. Ik had een heel leuk en fijn gesprek met degene die de scan van mij ging nemen. Het leek alsof ik er met een vriendin was. Ik was... Op mijn afspraak bij Mijn baby buikje kijk ik heel goed terug. Ik had een heel leuk en fijn gesprek met degene die de scan van mij ging nemen. Het leek alsof ik er met een vriendin was. Ik was helemaal op mijn gemak en vond het bijzonder om alle baby buikjes te zien in alle verschillende vormen en maten. Ik was trots dat ik ook zo’n beeldje ging maken.

Reactie Mijn Baby Buikje:

Zo leuk om te horen! En trots mag je zijn, een waar kunstwerk.

Amber

Veel keus, goed geholpen en heel blij met het eindresultaat!!

Anne Minnes

Onwijs fijn, mega professioneel!