Lenneke

Was een fijne afspraak, voelde mij op mijn gemak

Chico R.

Zeer prettige ervaring. Rustig onze opties besproken onder het genot van een kopje koffie. Vervolgens de fijnste en mooiste houding vinden. Ze neemt echt de tijd voor je! Zijn heel blij met het... Zeer prettige ervaring. Rustig onze opties besproken onder het genot van een kopje koffie. Vervolgens de fijnste en mooiste houding vinden. Ze neemt echt de tijd voor je! Zijn heel blij met het resultaat.

Art

Fijne ervaring, prettige dame en super mooi prescan direct kunnen zien. Nu wachten op het mooie beeldje.

Marjolein

Hele fijne sfeer. Ik werd erg op mijn gemak gesteld. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Merle Eggink

Hele fijne prettige sfeer, duidelijke uitleg en comfortabel om te doen. Zou het iedereen aanbevelen!

Anne

Ik heb een beeldje laten maken met een bronslaag door de edelsmid. Deze koste wat meer (ik heb 506 euro afgerekend), maar dat vonden we het waard. We zijn heel goed geholpen en ik heb mij op mijn... Ik heb een beeldje laten maken met een bronslaag door de edelsmid. Deze koste wat meer (ik heb 506 euro afgerekend), maar dat vonden we het waard. We zijn heel goed geholpen en ik heb mij op mijn gemak gevoeld. We hebben tijdens die afspraak gesproken over mijn navel en hoe deze mij mij maakt. Met de hele duidelijke conclusie dat deze op het beeld zichtbaar moest blijven. Na een aantal weken kreeg ik een mail dat ik de rekening moest betalen. Dit was niet zo, want deze hadden we ter plekke betaald. Eenmaal het beeldje binnen, zie ik dat mijn navel volledig weggevaagd is. Hier heb ik een mail over gestuurd, maar geen reactie op gekregen. Vervolgens nog een mail gestuurd, nu in klachtvorm, wederom geen reactie op gekregen. Ik vind dit onwijs verdrietig en jammer. Zeker aangezien dit een hele mooie herinnering aan een prachtige tijd zou moeten zijn.

Ana

Reactie Mijn Baby Buikje:

Dag Romy,
Dag Romy,
We zouden graag in contact met je komen om je ervaring te bespreken maar kunnen nav je achtergelaten gegevens niet terug vinden dat je bij ons bent geweest. We hebben geen idee wie je bent of wat er naar je ervaring mis is gegaan?
Zou je contact met ons willen opnemen zodat je je ervaring kunt uitleggen en wij een kans hebben om deze eventueel te verbeteren?
Alvast bedankt en horen graag van je!
Mvg Leonie

W. Lohuis

Veilig, denken met je mee, stellen je op je gemak, durven je uit je comfort zone te halen en zorgen ervoor dat je gaat voor wat jij zelf echt wilt en blij mee bent! Geweldig! Echt super erg bedankt!!

Jip

Warm ontvangen en er wordt de tijd genomen om alles uit te leggen. Je wordt op je gemak gesteld en er is ruimte voor aanpassingen mocht je dit graag willen.

Marit

Tot nu toe top, maar het eindresultaat moet nog blijken :)