Assortiment
Levertijd
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Wij hebben een hele goed gevoel over dit bedrijf, met name over de verkoper die ons heeft geholpen., maar ook over de afwikkeling van onze aankoop.

De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen en een prachtige combinatie van kleuren voor onze stoelen bij elkaar gehaald.

Toon

Goede kwaliteit producten, deskundig personeel dat zeer prettig helpt; meedenkt maar ook de ruimte laat. Als we binnen lopen komen we altijd met iets moois naar buiten! Daarbij vaak snelle levering.

Goede kwaliteit producten, niet te duur; deskundig personeel dat zeer prettig helpt; meedenkt maar ook de ruimte laat. Daarbij vaak snelle levering.

We komen regelmatig naar Middelman om ons te oriënteren. Dat heeft tot diverse aankopen geleid. De ambiance is prima en we zijn altijd gastvrij ontvangen. Aan de gekochte spullen mankeert niets.... We komen regelmatig naar Middelman om ons te oriënteren. Dat heeft tot diverse aankopen geleid. De ambiance is prima en we zijn altijd gastvrij ontvangen. Aan de gekochte spullen mankeert niets. Sterke kwaliteit.

Fijne ontvangst en deskundige begeleiding.

Geen.

Vrede

Prettige bediening en goede service, maar helaas kon Middelman niets eraan doen dat Montel een bepaald type salontafel uit de productie had genomen. Dit was bij het plaatsen van de order in de... Prettige bediening en goede service, maar helaas kon Middelman niets eraan doen dat Montel een bepaald type salontafel uit de productie had genomen. Dit was bij het plaatsen van de order in de winkel overigens niet bekend.

Bij aflevering van de meubels waren de medewerkers zeer behulpzaam en oplossingen-gericht.

Misschien toch bij de bestelling bij de leverancier informeren of producten nog leverbaar en proberen de levertijd in te korten.

Stringa

Heel positief allemaal! Prima advies, levering binnen de opgegeven weken en heel zorgvuldige levering. We zijn blij met onze nieuwe bank!

niet opdringerig, goed advies, luisteren en goed kijken!

eigenlijk niet!

Daan

Zeer vriendelijk en professioneel. Goed advies van woon stylist

Redelijk advies, lagere garantietermijn ivm aankoop in uitverkoop. Dat vonden we bijzonder.

Inrichting winkel kan aantrekkelijker, rommelig, weinig inspirerend.

H.P.Wisselo

Zeer positief,
Deskundig
Plezierige mensen

Zeer vakkundig

NR van Olden

Fijne service, mooi producten

Aardige mensen, gastvrij

Aardig, goed en snel geregeld

Beter advies. Meedenken vragen naar de ruimte waar de bank in komt etc