Assortiment
Levertijd
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Prettig advies in de winkel. Bestelde bank was aanzienlijk vertraagd maar werd hierover correct geïnformeerd. De Philips lamp die we bij besteding van 1000 euro zouden ontvangen hebben we nog niet... Prettig advies in de winkel. Bestelde bank was aanzienlijk vertraagd maar werd hierover correct geïnformeerd. De Philips lamp die we bij besteding van 1000 euro zouden ontvangen hebben we nog niet gekregen.

Goed advies ook over kleur / inpassen in bestaand interieur

Er werd erg veel tijd besteed aan het duidelijk vastleggen dat alle mogelijke gebreken aan de bank normaal zouden zijn en niet mochten worden geclaimd als deze zich voor zouden doen
Beloofde...
Beloofde philips lamp alsnog afleveren.
Er moest erg veel overlegd worden met meerderen die lastig te vinden waren, afronding van de verkoop heeft meer tijd gekost dan nodig

Helaas een teleurstellende ervaring. Niet iedereen van het personeel is even bekwaam. Dat kan gebeuren maar overleg dan met overig personeel. Weinig empathie.

Helaas niet!

Personeel loopt rond maar het duurt lang voordat je geholpen wordt. Niet klantgericht.
Het gevoel van de klant is koning heb ik helaas niet ervaren.
Als je dan tenslotte belt met een...
Het gevoel van de klant is koning heb ik helaas niet ervaren.
Als je dan tenslotte belt met een klacht, gaan ze in discussie en wordt er niet goed geluisterd.
Voor ons helaas een reden om niet terug te gaan.

J.groenesteijn

Heel goed. Personeel met ervaring. Super

Ervaren verkopers

Prettig advies en geduldig geholpen. Wel jammer dat het beloofde kleurenstaaltje niet is toegezonden.

Toezegging nakomen.

Uitstekend. Correct behandeld en goed advies.

Persoonlijke aandacht.

Ray van de Kamp

Zeer vriendelijk, niet opdringerig en heel vakkundig

Vriendelijk, kennis van zaken en prettig personeel

nee, alles was perfect, ook de bezorging en de after service

Elles van den Berg

Goede ervaring: vriendelijk en keurig personeel, geen moeite is te veel en houden gepaste afstand wanneer je er met je partner even over wilt overleggen. Goede locatie, mooie collectie

Denken mee met het interieur, hebben verstand van combineren/ inrichten. Gaven de geldende korting ook al hadden we die niet gezien (had dus niet gehoeven; geeft wel een zeer goed gevoel van... Denken mee met het interieur, hebben verstand van combineren/ inrichten. Gaven de geldende korting ook al hadden we die niet gezien (had dus niet gehoeven; geeft wel een zeer goed gevoel van betrouwbaarheid dat dat dan toch gegeven werd)

Voor kinderen, die kun je eigenlijk niet meenemen, er is geen speelhoek maar wel veel duur meubilair :-)

Goede ontvangst

Verkoopsters met veel ervaring niet vervelend maar ze houden je wel in de gaten.