Assortiment
Bezorging

Positief

Alerte en vriendelijke verkoopstaf

Roethof A.A.

Goed en vriendelijk geholpen, zijn ook geslaagt

Mevr. Jannie haar enthousiasme en behulpzaamheid met uitzoeken meubels.
Wij gingen naar Middelman om ideeën op te doen, inmiddels alle meubilair vervangen[moet nog geleverd worden]

door twee verkopers leeronderhoud aangeboden 90 euro dat is duur, folder meegekregen blijkt er een verzekering aan te zitten
bied een verzekering aan met leeronderhoud 90 euro koopje, kwam...
bied een verzekering aan met leeronderhoud 90 euro koopje, kwam niet goed uit de verf.

W.F Nieman

Het bedrijf top

Het was gewoon top

Voor mijn niet nodig

Pieter

Vriendelijk professioneel personeel en de goede kwaliteit meubels maakt winkelen bij dit bedrijf een aangename bezigheid.

We werden uitermate vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Er werd goed meegedacht met de opties en de ruimte die we in onze woonkamer beschikbaar hadden. Ook toen we vroegen om een korting... We werden uitermate vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Er werd goed meegedacht met de opties en de ruimte die we in onze woonkamer beschikbaar hadden. Ook toen we vroegen om een korting op het aanschafbedrag werden we nog steeds heel vriendelijk bejegend en werden er goede tegenvoorstellen gedaan. (Dat was elders wel anders !)
Alles tezamen besloten we bij Middelman te kopen in plaats van bijv. Piet Klercks waar we even daarvoor ook gekeken hadden naar exact dezelfde meubels.

Johanna van Sonderen

Positief. Sfeervolle omgeving waarin veel ruimte is om in alle rust rond te kijken en te zoeken naar meubel van voorkeur.
Na keuze product goede en duidelijke uitleg. Afhandeling...
Na keuze product goede en duidelijke uitleg. Afhandeling keurig.
De bank van keuze werd eerder geleverd. Dat was een aangename verrassing. Ook de plaatsing werd keurig gedaan.

De sterke punten, goede kwaliteit producten, klantvriendelijk, prachtige collectie, waren me al bekend.
Sterk, prima bedrijf.

Wat me opviel was, dat er een aanbetaling werd gevraagd.
Dat zal helaas nodig zijn. Vind het zelf geen probleem.

Marja Roosloot

Prettige uitstraling, uitgebreide keuze in meubels en stijlen, zeer vriendeliike benadering door de mensen op de werkvloer.

Uitstekend persoonlijk advies.

J.M. van der Does

De serice die Middelman ons bood was uitzonderlijk goed. Wij kochten en hoekbank. In een paar sessies kwamen met hulp van geduldige, goedgeïnformeerde verkopers tot een beslissing, die ons ook nu... De serice die Middelman ons bood was uitzonderlijk goed. Wij kochten en hoekbank. In een paar sessies kwamen met hulp van geduldige, goedgeïnformeerde verkopers tot een beslissing, die ons ook nu nog goed bevalt.

Het assortiment is van hoge kwaliteit, maar niet alleen extreem duur. De medewerkers zijn goed geïnformeerd, creatief en geduldig.

De levertijd was nogal lang. Maar dit kan te maken hebben met de aard van het product (enigszins maatwerk) en met de aanleverende partij.

veenvliet

Zeer goed