Assortiment
Bezorging

Tafel bank en stoelen

Deskundig advies

Interesse en geduld

Erg nette winkel, goede service en montage snel en vakkundig uitgevoerd.

Goede presentatie van de verschillende producten in de winkel en de medewerkers nemen echt de tijd voor je.

Esther Kloppenburg

Zo'n 16 jaar geleden hebben wij twee leuke designer-stoeltjes gekocht bij Middelman. Omdat de stoeltjes sporen van gebruik vertoonden, dachten wij ze te vervangen. Middelman wees ons op de... Zo'n 16 jaar geleden hebben wij twee leuke designer-stoeltjes gekocht bij Middelman. Omdat de stoeltjes sporen van gebruik vertoonden, dachten wij ze te vervangen. Middelman wees ons op de mogelijkheid ze opnieuw te laten stofferen en ook het binnenwerk te vervangen.
Omdat wij het model van de stoeltjes nog steeds erg leuk vonden en ze goed bij ons interieur passen, hebben we er inderdaad voor gekozen ze te laten stofferen en het binnenwerk te laten vervangen.

Mooie ruime winkel, prachtige, kwalitatief goede spullen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.
We komen graag van tijd tot tijd bij Middelman kijken, ook als we niet 1, 2, 3 iets nodig hebben.

geen tips. Ze doen het goed!

Arend van de Pol

Helemaal top

Goede uitleg en service

Zakelijk en correct. Alleen de afleveringstermijn van de bestelde tafel was te lang.

goede informatie over het product

Fam; moons JMB en BGM

Wij zijn vriendelijk geholpen bij onze aankoop, en er werd ruim de tijd genomen.

Niet opvallend, gewoon normaal.

Ja, het had mooi geweest bij de aankoop van onze bank als er was ingespeeld op b.v. kussens op de bank.
Wij hebben ze later bij laten maken maar als daar op ingespeeld wordt is alles wel meteen compleet.

Monique Issard

Zeer positief. personeel heel vriendelijk en klantvriendelijk. behulpzaam en betrokken. Met de klant meedenken.

meedenken met de klant. Ook de aflevering van de mensen van middelman heel vriendelijk en leveren de meubels keurig en met grote zorgvuldigheid af.

Wel een beschadiging aan de kast. Wordt opgelost, maar laat tussendoor even weten aan de klant wat de status is en hoe lang de doorlooptijd is.

Nico Leerkamp (1938)

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over de manier waarop wij zijn voorgelicht bij de aanschaf van een Topform fauteuil 'Klaus'.

Verkoopster heeft de tijd genomen om een en ander goed uit te leggen en toe te lichten.

Nee

Prima advies, snelle en nette levering.

Goed assortiment, duidelijke afspraken.

Timeslots bezorging