Assortiment
Levertijd
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Uitstekend. Correct behandeld en goed advies.

Persoonlijke aandacht.

Ray van de Kamp

Zeer vriendelijk, niet opdringerig en heel vakkundig

Vriendelijk, kennis van zaken en prettig personeel

nee, alles was perfect, ook de bezorging en de after service

Elles van den Berg

Goede ervaring: vriendelijk en keurig personeel, geen moeite is te veel en houden gepaste afstand wanneer je er met je partner even over wilt overleggen. Goede locatie, mooie collectie

Denken mee met het interieur, hebben verstand van combineren/ inrichten. Gaven de geldende korting ook al hadden we die niet gezien (had dus niet gehoeven; geeft wel een zeer goed gevoel van... Denken mee met het interieur, hebben verstand van combineren/ inrichten. Gaven de geldende korting ook al hadden we die niet gezien (had dus niet gehoeven; geeft wel een zeer goed gevoel van betrouwbaarheid dat dat dan toch gegeven werd)

Voor kinderen, die kun je eigenlijk niet meenemen, er is geen speelhoek maar wel veel duur meubilair :-)

Goede ontvangst

Verkoopsters met veel ervaring niet vervelend maar ze houden je wel in de gaten.

Wij hebben een hele goed gevoel over dit bedrijf, met name over de verkoper die ons heeft geholpen., maar ook over de afwikkeling van onze aankoop.

De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen en een prachtige combinatie van kleuren voor onze stoelen bij elkaar gehaald.

Toon

Goede kwaliteit producten, deskundig personeel dat zeer prettig helpt; meedenkt maar ook de ruimte laat. Als we binnen lopen komen we altijd met iets moois naar buiten! Daarbij vaak snelle levering.

Goede kwaliteit producten, niet te duur; deskundig personeel dat zeer prettig helpt; meedenkt maar ook de ruimte laat. Daarbij vaak snelle levering.

We komen regelmatig naar Middelman om ons te oriënteren. Dat heeft tot diverse aankopen geleid. De ambiance is prima en we zijn altijd gastvrij ontvangen. Aan de gekochte spullen mankeert niets.... We komen regelmatig naar Middelman om ons te oriënteren. Dat heeft tot diverse aankopen geleid. De ambiance is prima en we zijn altijd gastvrij ontvangen. Aan de gekochte spullen mankeert niets. Sterke kwaliteit.

Fijne ontvangst en deskundige begeleiding.

Geen.

Vrede

Prettige bediening en goede service, maar helaas kon Middelman niets eraan doen dat Montel een bepaald type salontafel uit de productie had genomen. Dit was bij het plaatsen van de order in de... Prettige bediening en goede service, maar helaas kon Middelman niets eraan doen dat Montel een bepaald type salontafel uit de productie had genomen. Dit was bij het plaatsen van de order in de winkel overigens niet bekend.

Bij aflevering van de meubels waren de medewerkers zeer behulpzaam en oplossingen-gericht.

Misschien toch bij de bestelling bij de leverancier informeren of producten nog leverbaar en proberen de levertijd in te korten.

Stringa

Heel positief allemaal! Prima advies, levering binnen de opgegeven weken en heel zorgvuldige levering. We zijn blij met onze nieuwe bank!

niet opdringerig, goed advies, luisteren en goed kijken!

eigenlijk niet!