Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

John Smeekes

Een adviseur die zelf goed meedenkt en advies geeft, heeft ervoor gezorgd dat we een mooier meubel hebben gekregen.
Het TV-meubel is op tijd geleverd en ook deskundig gemonteerd. We hebben er...
Het TV-meubel is op tijd geleverd en ook deskundig gemonteerd. We hebben er veel plezier van.

Vooral het goede advies heeft ons erg geholpen.

Op basis van deze koop heb ik geen verbeterpunten.

fp van os

Klantvriendelijk en deskundig

persoonlijke interesse

Prettig, vriendelijk, gastvrij

begeleiding en vriendelijke uitstraling

aanbieden kopje koffie....we kwamen helemaal uit het zuiden om een stoel op te halen, dus eventjes een kopje koffie aanbiedne was prettig geweest.

A. van Cooten

Vriendelijk en ze nemen de tijd!

Kennis van zake

Rik Bronts

Een erg deskundig en klantgericht bedrijf. Ik had een periode opgegeven waarin mijn huis werd opgeleverd maar dit werd uitgesteld. Zonder problemen kon ik mijn bank in de opslag laten staan voor... Een erg deskundig en klantgericht bedrijf. Ik had een periode opgegeven waarin mijn huis werd opgeleverd maar dit werd uitgesteld. Zonder problemen kon ik mijn bank in de opslag laten staan voor vijf extra weken

Klantgerichtheid, service en flexibiliteit

Prettig advies in de winkel. Bestelde bank was aanzienlijk vertraagd maar werd hierover correct geïnformeerd. De Philips lamp die we bij besteding van 1000 euro zouden ontvangen hebben we nog niet... Prettig advies in de winkel. Bestelde bank was aanzienlijk vertraagd maar werd hierover correct geïnformeerd. De Philips lamp die we bij besteding van 1000 euro zouden ontvangen hebben we nog niet gekregen.

Goed advies ook over kleur / inpassen in bestaand interieur

Er werd erg veel tijd besteed aan het duidelijk vastleggen dat alle mogelijke gebreken aan de bank normaal zouden zijn en niet mochten worden geclaimd als deze zich voor zouden doen
Beloofde...
Beloofde philips lamp alsnog afleveren.
Er moest erg veel overlegd worden met meerderen die lastig te vinden waren, afronding van de verkoop heeft meer tijd gekost dan nodig

Helaas een teleurstellende ervaring. Niet iedereen van het personeel is even bekwaam. Dat kan gebeuren maar overleg dan met overig personeel. Weinig empathie.

Helaas niet!

Personeel loopt rond maar het duurt lang voordat je geholpen wordt. Niet klantgericht.
Het gevoel van de klant is koning heb ik helaas niet ervaren.
Als je dan tenslotte belt met een...
Het gevoel van de klant is koning heb ik helaas niet ervaren.
Als je dan tenslotte belt met een klacht, gaan ze in discussie en wordt er niet goed geluisterd.
Voor ons helaas een reden om niet terug te gaan.

J.groenesteijn

Heel goed. Personeel met ervaring. Super

Ervaren verkopers

Nee

Prettig advies en geduldig geholpen. Wel jammer dat het beloofde kleurenstaaltje niet is toegezonden.

Toezegging nakomen.