Assortiment
Levertijd
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Veel keuze, goed advie, mooie winkel en deskundig personeel

Er werden bij “keuze stress “ goede alternatieven geboden

R. van Namen

Goede ontvangst en vakkundig advies. Aflevering conform afspraken. Tijdens de levering de bestelde alternatieve poten afbesteld. Tot onze verbazing ontvingen wij een Mail van de heer Reijnders op... Goede ontvangst en vakkundig advies. Aflevering conform afspraken. Tijdens de levering de bestelde alternatieve poten afbesteld. Tot onze verbazing ontvingen wij een Mail van de heer Reijnders op 15-02-2019 dat de bestelde poten binnengekomen waren en afgeleverd konden worden. De heer Reijnders nog dezelfde dag geantwoord dat wij de poten afbesteld hadden bij de aflevering. In de mail duideliijk aangegeven dat wij graag verdere info wilden ontvangen waarom dit zo gelopen is. NOOIT MEER ANTWOORD ONTVANGEN ven de heer REIJNDERS.

Goede ontvangst en vakkundig advies. Aflevering conform afspraken.

Wij vinden het onbegrijpelijk dat de heer REIJNDERS niet heeft gereageerd heeft op onze antwoordmail van 15-02-2019.
Slechte service van de firma Middelman, geen aanbeveling.

Reactie Middelman Wonen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij zijn uiteraard heel blij dat u overwegend heel tevreden bent over uw aankoop bij Middelman Wonen.
Op vrijwel alle punten geeft u...
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Op vrijwel alle punten geeft u ons een mooie hoge score.
Heel jammer dat het met de door u extra bestelde poten mis is gelopen.
Wij hebben helaas niet meer kunnen achterhalen waar dat in de communicatie fout is gegaan, maar wordt zeker meegenomen als leermoment om dit in de toekomst te voorkomen.
Wij bieden u hierbij dan ook onze oprechte excuses aan.
Tevens wensen wij u heel veel plezier van uw aankoop en hopen van harte u in de toekomst nog eens in onze showroom te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
Middelman Wonen

Plekkenpol

We hebben eind december een keukentafel, stoelen en vloerkleed gekocht.
we zijn zeer kundig geadviseerd en hebben veel vertrouwen in Middelman.

kundig advies, tijdige levering en meenemen van verpakkingsmateriaal

nee, vooral zo doorgaan.

Arjan Scherphuis

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop Middelman je adviseert, je ondersteunt bij het maken van een keuze, haar afspraken nakomt wat de levering betreft en een goede after service biedt.

Advisering en ondersteuning bij kleurkeuze.

De winkeluitstraling zou wel wat verbeterd kunne worden.

Reactie Middelman Wonen:

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve review!
Uiteraard zijn wij erg blij dat u zo tevreden bent over uw aankoop bij Middelman Wonen.
Voor wat betreft uw opmerking t.a.v....
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve review!
Voor wat betreft uw opmerking t.a.v. de uitstraling van de winkel, kunnen wij u berichten dat onze winkel momenteel een ware metamorfose ondergaat.
Ook onze collectie wordt aanzienlijk vernieuwd en uitgebreid.
De officiële opening vindt 2e Paasdag plaats, waarbij er een geheel nieuw concept "Feelings" genaamd zal worden geïntroduceerd.
Wij nodigen u hierbij van harte uit deze te komen bezoeken.
Met vriendelijke groeten,
Middelman Wonen

Winhebben meerdere keren tot tevredenheid meubls gekocht.

Ton

Keurige winkel waar je netjes en vakkundig geholpen wordt en de afspraken na komt.

Robert Uijlenhoet

Zeer netjes en deskundig

Bank gekocht na deskundig en hartelijk advies

Meyer

Snel, goed en vooral vriendelijk en met kennis van zaken geholpen.

Niets te veel om uitleg te geven

Geen vebetrepunten

Claudine Hoogerheijde

Heel goed! Daarom kwam ik terug om nog een keer een bank te bestellen.

Keurig en correctheid.