Assortiment
Deskundig advies
Bezorging

Manon Holstege

Een bank gekocht

prachtige bank dankzij goed advies!

nvt

Ton Bunnik, Dokter Lantinkstraat 12, 3832 KV

Fijne winkel met prettige mensen, die je helpen

Bereidheid om te helpen

Twee banken gekocht, over het algemeen erg tevreden, alleen niet over het proces van het leveren.

Wij vinden het el een prettige winkel om te winkelen, mooi assortiment, ook prettig en deskundig en klantvriendelijk in de winkel geholpen, geen klachten hierover.

Mijn tip is om wanneer je twee verschillende banken besteld, en er 1 nog niet voorradig is en de ander wel, de klant gewoon indien gewenst, de bank die al wel bezorgd zou kunnen worden, ook te... Mijn tip is om wanneer je twee verschillende banken besteld, en er 1 nog niet voorradig is en de ander wel, de klant gewoon indien gewenst, de bank die al wel bezorgd zou kunnen worden, ook te bezorgen. Dus niet te wachten totdat er twee tegelijk bezorgd kunnen worden. De levertijd is al lang, bij ons heeft dit frustraties opgeleverd. Dit is niet klantvriendelijk.

Milou van der Meer

Snel geholpen, duidelijk geadviseerd en erg blij met het resultaat

Nemen de tijd om je te helpen. Dringen niet op. Laten je rustig even nadenken (over bijvoorbeeld de stof etc.)

R de Vries

Zeer goed geholpen met deskundig advies
Een zaak waar men de tijd voor je neemt

Deskundigheid

De uitdaging is om de sterke punten vast te houden

L.van Schalkwij

Gezellig en vakkundig geholpen

C. Diemers

Over het algemeen goed. Levertijd werd met ongeveer 5 weken overschreden. Jammer dat we daar niet over geïnformeerd werden.

Lokaal kopen, waar het assortiment en servicegerichtheid ook ruim is geniet onze voorkeur.

Wanneer levertijd verlopen is dan zou het netjes zijn de klant te informeren wanneer de levering wel daadwerkelijk gaat gebeuren.

H van lambalgen

Klantvriendelijk

Afspraken worden nagekomen.

N.v.t

Een goede en prettige ervaring

De afd. Montis heeft goede demonstratiemodellen om de keur aan mogelijkheden te tonen en te kunnen proberen

In de praktijk viel ons de ruimte tussen vloer en onderkant zitgedeelte van de bank wat tegen, maar dat heb ik ondervangen met 12 cm hoge zwarte plank. Ik heb niet geïnformeerd of dat in het... In de praktijk viel ons de ruimte tussen vloer en onderkant zitgedeelte van de bank wat tegen, maar dat heb ik ondervangen met 12 cm hoge zwarte plank. Ik heb niet geïnformeerd of dat in het programma had gezeten, mocht dat niet het geval zijn dan is dat misschien een aanvulling.