Assortiment
Levertijd
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

De winkel buiten straalt niet uit wat de kwaliteit binnen weer geeft.

wordt niet meteen in je nek gesprongen door verkoper , je kunt rustig rond kijken .

de looplijnen zijn een beetje Ikea en soms is de prijs niet geheel duidelijk.

Bune

Zeer vriendelijk en deskundige verkoper.

Zeer vriendelijk en deskundig, niets opdringen maar juist behulpzaam. Top

Peter Heijnis

Mooie zaak met veel keuze. Verkoper heeft ons 2x prima, in alle rust geholpen.

Na onze telefonisch gestelde vraag over een levertijd/ voorraadpositie van een side-table van glas, werden we goed geinformeerd en uitgenodigd om een showroommodel te komen bekijken. Wij hebben... Na onze telefonisch gestelde vraag over een levertijd/ voorraadpositie van een side-table van glas, werden we goed geinformeerd en uitgenodigd om een showroommodel te komen bekijken. Wij hebben dit showroommodel gekocht met korting ivm krasjes.. Mede door de vriendelijke medewerkster, besloten wij ook een stoel bij u te kopen.

Klantvriendelijk.

Naar onze smaak mag de zaak best een minder behouden uitstraling hebben, meer design.

Goede service

ja ik ben goed geholpen

ik ben goed geholpen

Anderhalfzitsbank en zes daarmee harmoniërende eetkamertafelstoelen gekocht, zeer lang voor overdracht nieuwe woning.

Mogelijkheid tot langdurige opslag bij vroegtijdige aankoop.
Staal van materiaal en kleur (bank) mocht meegenomen worden voor verdere inrichtingswensen.

Geen.

Miranda Schut

Prettig contact, goed advies: punten waar we zelf niet aan hadden gedacht. Ongedwongen sfeer, geen moment opdringerig.

Allemaal even vriendelijk en behulpzaam, van verkopers en planner tot bezorgers.

Hooguit gedurende de 12 weken levertijd even een telefoontje om ons op de hoogte te houden.

Margo Hoeneveld

Prima!

Zulke mooie banken!

fam Sevink Maarssen

Een erg prettig bedrijf waar je deskundig en plezierig wordt geholpen. Wij zijn niet woonachtig in Soest maar kopen eigenlijk wel altijd onze meubelen bij Middelman. We slagen er steeds weer ondanks... Een erg prettig bedrijf waar je deskundig en plezierig wordt geholpen. Wij zijn niet woonachtig in Soest maar kopen eigenlijk wel altijd onze meubelen bij Middelman. We slagen er steeds weer ondanks dat we ook wel elders kijken. De bezorging is ook prima en het zijn vakkundige en aardige mensen die het komen brengen.Wij zijn er erg blij mee!!

Eerlijkheid bij het advies wat er gegeven wordt. Geen verkoop praatjes!