Assortiment
Levertijd
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Prima, met name service van wout

Persoonlijke aandacht

Iets pro actievere communicatie

J.M.H. Van Nederpelt

Heb advies gevraagd wat betreft een goede stoel. Kreeg op mijn vragen bevredigende antwoorden.

Duidelijke uitleg over de samenstelling van zo'n stoel. Welke mogelijkheden er waren van samenstelling: leuning, poot, stof, breedte stoel enz.

Misschien iets minder duur?

Snelheid van ordering en levering

Jos

Aankoop bank

Goed advies en voldoende tijd voor het gesprek

Levertijd, maar hier zullen jullie waarschijnlijk niks aan kunnen doen. De leenbank was een super oplossing!!!

Ervaringen uit het verleden bracht ons ertoe om hier weer heen te gaan

Uitstraling en bereikbaarheid

Niet direct

Van Rossum

Goed bedrijf zeker aan te bevelen aan derden.

Gemoedelijk en zeker geen opdringerig personeel

Ik ben eind 2015 gebeld dat de lamp binnen is. Er zou nog iemand bellen voor een afspraak om e.e.a. door te spreken m.b.t. monteren lamp. Ik ben nog in afwachting.

H. de Kock

Prettige ervaringen ,prettig contact.

Bij binnenkomst prettige begroeting.

neen

Zeer prettige, persoonlijke aanpak van personeel en niet opdringerig meedenken over aankopen. Praktische adviezen over materiaal, kleur.

Zie boven

Eigenlijk niet

Kulsdom

Prima bedrijf, mooie uitstraling, Montel meubels passen dan ook goed bij onze smaak

Sterk is dat wij tot nu toe bij elk bezoek zijn geslaagd voor wat wij zochten!

Terence Sjauw En Wa

Was in eerste instantie bij Middelman Wonen puur ter oriëntatie voor een bankstel. Werd die middag zeer vriendelijk geholpen door de verkoopster aldaar en uiteindelijk kwamen we bij een bankstel... Was in eerste instantie bij Middelman Wonen puur ter oriëntatie voor een bankstel. Werd die middag zeer vriendelijk geholpen door de verkoopster aldaar en uiteindelijk kwamen we bij een bankstel terecht die mij zeer aansprak. Die middag nog geen beslissing genomen, maar die week erna wel de knoop door gehakt en er toch voor gegaan. Wederom ten tijde van de koop door dezelfde verkoopster uitstekend geholpen!

Verkoopster was zeer geduldig, dacht actief mee, gaf tips (ook tips die voor mij voordeliger uitpakten) en had, ook niet geheel onbelangrijk, een goede dosis humor. Een dergelijke... Verkoopster was zeer geduldig, dacht actief mee, gaf tips (ook tips die voor mij voordeliger uitpakten) en had, ook niet geheel onbelangrijk, een goede dosis humor. Een dergelijke klantvriendelijkheid van het personeel zie je maar zelden tegenwoordig!

Een online omgeving waar je de status van je order kunt zien met een verwachte levertijd en eventuele bijzonderheden die zich gedurende het traject voor doen zou mooi zijn.