Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

H B boor

Hele goede ervaring en goede service dit bedrijf en mede werkers weten waar ze over praten en wordt de klant niets aan gesmeerd top.

het leren bankstel wat ik gekocht had begon na een paar weken het leer op te rullen.
middelman wonen langs geweest en ik mocht een nieuwe leren bank uit zoeken deze was wel een 300 euro duurder.
het prijs verschil van de bank was voor rekening middelman wonen,echt top service van mij krijgt middelman wonen een gouden leeuw en deze zaak raad ik ieder een aan.

An verelst

Ik heb een mooie aankoop gedaan. Ik werd gord geadviceerd door een verkoper.

Harry Luit

Kom er al vele jaren en ben altijd nog zeer tevreden over dit bedrijf

de Jong

Personeel is vriendelijk

vriendelijke verkopers

Meer letten op zitcomfort- lengte bovenbenen/onderbenen ook bij het langdurig zitten - mate van de stevigheid zitting-
Bij shoppen zitten alle banken/stoelen goed. Bij langdurig op 1 plek...
Bij shoppen zitten alle banken/stoelen goed. Bij langdurig op 1 plek zitten komen pas de zit problemen naar voren.
Een stoel op zicht mee om het zitcomfort uit te proberen.

Correct, maar te zakelijk

verkoopster eerste verdieping is open transparant.

Meer inspelen op de klant, Middelman speelt nog een beetje verstoppertje qua prijzen, niet transparant genoeg.
Zorg dat je alternatieven aandraagt voor soorten / zitmeubilair, vertel de kalnt meer over kwaliteits soorten leder etc etc

Marcel Wolf

Ons vorige Topform bankstel waarover wij ontevreden waren gekocht bij een bedrijf dat inmiddels failliet was. Middelman was bereid er naar te komen kijken en ons te adviseren wat eraan gedaan kon... Ons vorige Topform bankstel waarover wij ontevreden waren gekocht bij een bedrijf dat inmiddels failliet was. Middelman was bereid er naar te komen kijken en ons te adviseren wat eraan gedaan kon worden. Deze service zeer op prijs gesteld en besloten voortaan bij Middelman te kopen.

Niets om op aan te merken. Zeer zeer service gericht, klantvriendelijk en deskundig

Zou het niet weten

Prettig bedrijf met mooi assortiment. Niet opdringerig.

Topbank in uitverkoop. Jammer dat dobbelsteen niet meer korting opleverde

Mike van Middelaar

Goede service en klantvriendelijk

Klantvriendelijk personeel en denken met je mee. Service van de bank was ook goed.

Levertijd. 3 maanden is aan de lange kant.

An niem

Twee keer in de winkel geweest voordat wij besloten om tot aankoop over te gaan. Beide keren correct en geduldig geholpen. Voortgang over de status van de levering was duidelijk. De levering zelf... Twee keer in de winkel geweest voordat wij besloten om tot aankoop over te gaan. Beide keren correct en geduldig geholpen. Voortgang over de status van de levering was duidelijk. De levering zelf was ook prima.

W.J.van Kan

Uitstekend klantcontact