Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Marja Roosloot

Prettige uitstraling, uitgebreide keuze in meubels en stijlen, zeer vriendeliike benadering door de mensen op de werkvloer.

Uitstekend persoonlijk advies.

J.M. van der Does

De serice die Middelman ons bood was uitzonderlijk goed. Wij kochten en hoekbank. In een paar sessies kwamen met hulp van geduldige, goedgeïnformeerde verkopers tot een beslissing, die ons ook nu... De serice die Middelman ons bood was uitzonderlijk goed. Wij kochten en hoekbank. In een paar sessies kwamen met hulp van geduldige, goedgeïnformeerde verkopers tot een beslissing, die ons ook nu nog goed bevalt.

Het assortiment is van hoge kwaliteit, maar niet alleen extreem duur. De medewerkers zijn goed geïnformeerd, creatief en geduldig.

De levertijd was nogal lang. Maar dit kan te maken hebben met de aard van het product (enigszins maatwerk) en met de aanleverende partij.

veenvliet

Zeer goed

verkoopsters hebben veel vakkennis

a.everts1@het net .nl

Mijn ervaring is prima.

W. Hoogesteger

Goede ervaring: vriendelijke ontvangst, duidelijke en deskundige voorlichting. Mooie winkel, groot asortiment.

Zie boven bij ervaring

n.v.t.

C.M.R. Heijting

Een heel goede en zeer professionele begeleiding bij het aanschaffen van meubelen!!

De ambiance in de winkel. Het assortiment en de mogelijkheid meubelen aan te passen.

Eigenlijk niet.

Bijzonder vriendelijke medewerkers