Assortiment
Levertijd
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Aanschaf van een sidetable in afwijkende uitvoering (moest nieuw gemaakt worden)

De mogelijkheid om een door de klant gewenst afwijkend model te leveren

Info over het verloop van de order was minimaal, kan dus wat uitgebreider

J. Brons

Goed, bij mijn bezoeken reageerde het personeel goed vragen of ze konden adviseren maar niet opdringerig

Vriendelijkheid medewerkers

niet

Prima!

Prima service om onze banken snel te bezorgen compliment!

Petersen-Oosterbeek, C.C.W.

Werd goed geholpen, maar bij levering veel de kleur van bank en stoelen tegen. Had ik maar meubels genomen die er stonden. Helaas.

Vragen wat heeft client voor meubels en wat wenst zij.

Dammetjes

Prettige winkel. Onze eerste kennismaking(toevallig) was bijzonder aangenaam. We werden geholpen door een oudere dame die duidelijk verstand van zaken had. We liepen, na jaren zoeken, zo tegen ons... Prettige winkel. Onze eerste kennismaking(toevallig) was bijzonder aangenaam. We werden geholpen door een oudere dame die duidelijk verstand van zaken had. We liepen, na jaren zoeken, zo tegen ons ideale bankstel aan.
Geweldig. Daarna zochten we een bijpassend vloerkleed. Ook dat was niet moeilijk. Helaas hebben we voorlopig geen nieuwe meubels nodig, maar anders gingen we regelrecht naar Middelman.

Deskundigheid

Positief

Alerte en vriendelijke verkoopstaf

Roethof A.A.

Goed en vriendelijk geholpen, zijn ook geslaagt

Mevr. Jannie haar enthousiasme en behulpzaamheid met uitzoeken meubels.
Wij gingen naar Middelman om ideeƫn op te doen, inmiddels alle meubilair vervangen[moet nog geleverd worden]

door twee verkopers leeronderhoud aangeboden 90 euro dat is duur, folder meegekregen blijkt er een verzekering aan te zitten
bied een verzekering aan met leeronderhoud 90 euro koopje, kwam...
bied een verzekering aan met leeronderhoud 90 euro koopje, kwam niet goed uit de verf.

W.F Nieman

Het bedrijf top

Het was gewoon top

Voor mijn niet nodig

Pieter

Vriendelijk professioneel personeel en de goede kwaliteit meubels maakt winkelen bij dit bedrijf een aangename bezigheid.

We werden uitermate vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Er werd goed meegedacht met de opties en de ruimte die we in onze woonkamer beschikbaar hadden. Ook toen we vroegen om een korting... We werden uitermate vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Er werd goed meegedacht met de opties en de ruimte die we in onze woonkamer beschikbaar hadden. Ook toen we vroegen om een korting op het aanschafbedrag werden we nog steeds heel vriendelijk bejegend en werden er goede tegenvoorstellen gedaan. (Dat was elders wel anders !)
Alles tezamen besloten we bij Middelman te kopen in plaats van bijv. Piet Klercks waar we even daarvoor ook gekeken hadden naar exact dezelfde meubels.

Johanna van Sonderen

Positief. Sfeervolle omgeving waarin veel ruimte is om in alle rust rond te kijken en te zoeken naar meubel van voorkeur.
Na keuze product goede en duidelijke uitleg. Afhandeling...
Na keuze product goede en duidelijke uitleg. Afhandeling keurig.
De bank van keuze werd eerder geleverd. Dat was een aangename verrassing. Ook de plaatsing werd keurig gedaan.

De sterke punten, goede kwaliteit producten, klantvriendelijk, prachtige collectie, waren me al bekend.
Sterk, prima bedrijf.

Wat me opviel was, dat er een aanbetaling werd gevraagd.
Dat zal helaas nodig zijn. Vind het zelf geen probleem.