Deskundigheid
Resultaat
Advies
Nazorg

Vloerenonlinevoordeel

Microdesign heeft verstand van zaken. Ze begrijpen de klanten goed en helpen mee met het denkwerk.
Deskundig advies op maat en service op zijn plek. Snelheid bij het oplossen van een probleem is geen probleem voor microdesign. Leuke en gedreven team die altijd behulpzaam zijn en de klant altijd te woord staan.

Sadel International B.V.

Zeer tevreden over Microdesign, komt afspraken na, is dag en nacht bereikbaar, zeer veel kennis van zaken, prettig om mee samen te werken, een absolute aanbeveling.

E Werner

Ik ben door het team van Microdesign goed geholpen met mijn nieuwe onderneming, met pro-actief advies hebben ze mij goed op weg geholpen.

Richard van Gessel/Ringfoto Focus

Na een wat stroeve start uiteindelijk een prima samenwerking met een collega ondernemer!

Trivium Trade B.V.

Fantastisch bedrijf met jonge enthousiaste mensen. Bekend met de nieuwste ontwikkelingen en technologie. Door onze nieuwe website werden wij direct veel beter gevonden en hadden bezoekers veel... Fantastisch bedrijf met jonge enthousiaste mensen. Bekend met de nieuwste ontwikkelingen en technologie. Door onze nieuwe website werden wij direct veel beter gevonden en hadden bezoekers veel duidelijker voor ogen wat we doen en waar we voor staan. Dit genereerde direct in beter klantcontact, nieuwe leads en groei in sales. Top!