Unai

Productos de primerísima calidad, que nos han llegado en menos de 5 días a España, cada producto estaba forrado de papel de regalo distintos(espectaculares los papeles) y respondiendo a los email en...

Sanne

Goede snelle service! Uitgebreid assortiment. Heel leuk verpakt! Voelt extra speciaal als een echt cadeautje :)

Mooie overzichtelijke website
Uitgebreid assortiment
Duidelijke communicatie betreft levering

Zeer goed. Mooie spullen en hele goede service

Mooie spullen van goede kwaliteit. De inpakservice geniet ook altijd erg van. Zeer goede en persoonlijke service.

Marina

Ontzettend mooie producten. Snelle levering. Zeer goede service.

Absoluut, ons bestelde product kwam helaas kapot binnen. Een opblaas product, er zat een gaatje in. We kregen zonder problemen meteen een nieuwe toegestuurd. Helemaal top!

Snelle levering, goede service!

Goede service
Leuk ingepakt

Ramona

Heel goed, veel hippe artikelen. Ook een snelle service!

Het inpakken met super mooi cadeaupapier

Esperanza

Snelle en goede levering!

MBen

Hele positieve ervaring

Alles netjes ingepakt met een kaartje erbij wat het heel persoonlijk maakt. Erwas echt aandacht besteedt aan de klant door het zo leuk mogelijk aan te bieden. Het uitpakken van het pakket voelde als een feestje

Annelies

Geweldig!!

De prachtige ingepakte bestellingen!! Super service!

Van Schaeren

Ik ben heel enthousiast! Leuke, handige Website, mooie spullen en ik wil dat natuurlijk allemaal hebben voor mijn kleintje ;)

De inpakservice, erg leuk en dan met name het “persoonlijke” contact gevoel wat ik hierbij krijg. Echt cadeautje om pakketjes van mevr.🍓 te ontvangen, die je dan toch zelf besteld hebt.