Prima webshop, leuke dingen, tof en behapbaar assortiment. Producten handig per categorie ingedeeld. Via menu heel overzichtelijk, als je daarna weer het balkje met categorieën uitrolt is ie wel erg...

Super leuk ingepakt! Ook de verzenddoos met leuk tape. Net dat beetje extra ofzo?

Kyra hendriks

Super leuke webshop met een groot assortiment . Overzichtelijke site en snelle levering

Het leuke inpakken van de kadootjes en het is een feestje om het uit te pakken :-)
Met een handgeschreven berichtje erbij
Love it

Jeline

Super leuk! Mooie spulletjes echt hebbe dingetjes!

Leuk verpakt! Mooie strakke site! En een heel lief briefje bij de bestelling, zo leuk!

Tonneke frank

Paar weken geleden Sonny angels besteld bij mevrouw aardbei. Website is leuk en overzichtelijk en snelle en goede levering.

Spullen zijn mooi verpakt in leuk papier en het persoonlijk geschreven kaartje erbij is erg leuk om te ontvangen

Valerie

Super leuke webshop met fantastische service! Ik zocht een bepaald product van een merk dat ze verkopen en hebben speciaal voor mij alle moeite gedaan om mij het product te bezorgen! Super blij mee!...

Communcatie

Yvanka linders

Als eerste..een hele snelle levering..en het fantastische is:” het is zo smaakvol , prachtig en met aandacht verpakt!”.. een feestje om open te maken.. en daarnaast zijn de producten kwalitatief erg...

Veel aandacht en fantastisch verzorgd

Zeer tevreden over mijn aankopen bij mevrouw Aardbei! En de inpakservice is het kersje op ee taart!

Gevarieerd aablnbod
Inpak service

Sanne

Leuke spulletjes. Al een aantal keer cadeautjes aangeschaft.

Snelle reactie en oplossing toen ik nog een product aan mn al geplaatste bestelling wilde toevoegen. Super fijn!

Gevarieerd aablnbod
Inpak service

Marina van Delft

Snelle levering, mooi ingepakt en superleuk aanbod! kom zeker terug!