Erg goede ervaringen mee. Mooie , unieke spullen te krijgen en bovenal geweldig aangeleverd, altijd plezierig om te ontvangen.

Altijd leuk om het pakket thuis te ontvangen! Pakket is elke keer weer leuk ingepakt (mits hier om gevraagd wordt!).

Vlotte service. Mooi aanbod.

Steeds heel mooi verpakt

goede service

Loes

Goede service,snel geleverd en mega leuk ingepakt!
(Tip: het had ook een brievenbus pakketje kunnen zijn)

Dat het kado al is ingepakt is echt heel fijn.

Reactie Mevrouw Aardbei:

Ontzettend bedankt voor de mooie complimenten!
Ik begrijp goed dat het door de brievenbus zou kunnen passen.
Als bedrijf hebben we heel erg veel last van mensen die brievenbuspakjes niet ontvangen hebben, vandaar dat we hebben gekozen om bestellingen boven een bepaald bedrag (in dit geval was de bestelling €44,90) niet meer via de brievenbus te verzenden.
We zijn voor brievenbus zendingen niet verzekerd. Met pakketpost zijn we dat wel en kan er een onderzoek ingesteld worden via PostNL.
De verzendkosten van zowel een brievenbuspakje als een normaal pakket zijn €3,95. Daarom hebben we dit pakket via pakketpost verzonden.

Mw dobbe

Hele leuke winkel met een leuk en divers assortiment. Snelle reactie bij vragen en fijn contact per mail. Levering zoals aangegeven! Ik heb de shop al meermaals aanbevolen aan vriendinnen.

Communicatie

Fijne webshop en mooie kwalitatieve producten van deze tijd!

Ja, leuke mix van trendy producten! Ik houd jullie in de gaten via Instagram en als ik wat leuks zie koop ik het☺️

Super snelle levering! Altijd goed verpakt en vooral mooi verpakt! Echt heel fijn!

Mw dobbe

Communicatie

Sandra Van der Borght

Meerdere keren wat besteld. Super snelle levering en altijd leuk verpakt.

Zeer klantvriendelijk.

Anouk