Goede evaring: goede, snelle service!

Toen mijn product niet helemaal in orde bleek, heb ik kosteloos een nieuwe toegestuurd gekregen

Aankopen voor kinderkamer

Mooie producten, zeer goede service, snelle levering, bestelling Superleuk ingepakt

Prima, artikelen vlot geleverd, mooie kwaliteit en erg leuk ingepakt! Iets prijzige artikelen maar is het wel waard

Leuk ingepakt !

Claudia Stuka

Very fast delivery with so nice products. Every product is wrapped as a gift fur the customer that's so cute, so fantastic, so special.

Lisanne Janssen

De webshop is erg overzichtelijk! En producten zijn goed vindbaar! Ook de styling/vormgeving past helemaal bij de verkrijgbare producten. Het totale plaatje klopt gewoon! De artikelen worden...

De persoonlijke/hippe/leuke manier waarop de bestelde artikelen worden ingepakt! Hier word ik helemaal happy van. Ik kan telkens niet wachten met het open maken van het doosje! Top service waar mensen echt blij van worden!

Giovanni

Top. Mooie spullen, leuk verpakt!

Snelle levering. Kan meteen als cadeautje

Naomi de Bode - Winckler

Our number 1 webwinkel voor de kids! Onze familie weet dat ze ons op verjaardagen het meest blij maken met een cadeaubon van Mevrouw Aardbei!

Persoonlijke aandacht, snelle levering, alleen maar leuke spullen.

Marietje

Fijn assortiment en een overzichtelijke website.

Ze verkopen fijne merken.

Annelies Goedegebuure

Altijd een feestje om de producten thuis te krijgen en te zien hoe alles creatief en prachtig is ingepakt!! Ik ben fan van mevrouw Aardbei!

Inpakservice.

Lies Vergote

Correct bedrijf, duidelijke communicatie, steeds vlotte afhandeling van een bestelling en een uitstekende, leuke levering!

- Prijs - kwaliteit erg goed
- Erg mooie, leuke artikelen
- manier waarop er geleverd wordt, is altijd leuk voor de klant!