Yolande

Prima service snelle levering!

Chris

Zeer aangename samenwerking, betrouwbaar, snelle en goede levering. Er zat een vriendelijk en lief handgeschreven kaartje bij mijn bestelling, tof ???

W.D.TIMMERMAN

Bonny Dresen

Duidelijke site.

Op tijd alles verstuurd.

Els van Gulik

Nog nooit meegemaakt dat ik ben gebeld omdat een bepaald artikel niet meer op voorraad was. Heb daarna een bestelling gedaan en de levering was supersnel. Voor een webshop hebben ze een goed... Nog nooit meegemaakt dat ik ben gebeld omdat een bepaald artikel niet meer op voorraad was. Heb daarna een bestelling gedaan en de levering was supersnel. Voor een webshop hebben ze een goed individueel contact met de klant. Klant is koning.

Persoonlijk,contact

Roderick Stoffels

Bestelling van een paar sokken gedaan via de website en volgende dag geleverd! Dat is op zich niet bijzonder, maar de persoonlijke noot 'Veel plezier van uw sokken!' op de bijgeleverde kaart met de... Bestelling van een paar sokken gedaan via de website en volgende dag geleverd! Dat is op zich niet bijzonder, maar de persoonlijke noot 'Veel plezier van uw sokken!' op de bijgeleverde kaart met de groeten uit Bornerbroek wel!
Persoonlijke aandacht maakt het verschil met vele andere bedrijven!

De persoonlijke noot op de kaart en daarmee erg onderscheidend van andere bedrijven/ondernemers!

Roger caelen

Goed alleen de bestelling een dag later dan gedacht

Mooi teneu goede prijs

Hein Smolders