Meubelzorg

Voorlichting over stoel viel tegen

De Jonge

Slecht contact met de klant. Geen informatie over latere levering. Klant moet zelf informeren.

van Pelt

Service is goed, leenstoel gekregen ter overbrugging levering eigen stoel, toen de stoel werd geleverd heb ik inderdaad een handtekening voor het geleverde product gezet jullie waren een half uur... Service is goed, leenstoel gekregen ter overbrugging levering eigen stoel, toen de stoel werd geleverd heb ik inderdaad een handtekening voor het geleverde product gezet jullie waren een half uur te vroeg en ik was 5 minuten thuis van mijn werk om mijn brood op te halen ik was die dag laat thuis en zag de volgende dag dat hij donker grijs was erg jammer we hebben uit meerdere stalen mogen kiezen allemaal zwart dachten wij, omdat op de bon jullie met codes werken zie je als klant niet wat voor kleur je kiest het is een duur product die je niet zo vaak koopt en jaren tegen moet kijken stoel werkt prima

JP Bruijntjes

Alleen maar positief, tot nu toe

I. Van der griend

Ik ben zeer tevreden over de levering van mijn aangepaste stoel. Alles werd keurig uitgepakt en uitgelegd zodat je direct gebruik kan maken van de geleverde stoel. Ik zou zeker opnieuw bestellen bij... Ik ben zeer tevreden over de levering van mijn aangepaste stoel. Alles werd keurig uitgepakt en uitgelegd zodat je direct gebruik kan maken van de geleverde stoel. Ik zou zeker opnieuw bestellen bij meubelzorg.

Lut

Echt uitstekende service. Denken echt met de klant mee en komen tot fantastische oplossingen. Mooie producten .

Geraedts

Lange levertijd