anonymous

Heel goed.van het begin tot eind

J Zwetsloot

Zeer snel geholpen, en mn stoel was eerder klaar dan verwacht. Stoel zit goed al moet ik nog wel beetje wennen..

Koos

Hartstikke blij met me nieuwe set meubels!! erg snelle service , en wat een top ervaring dat ze bij ons thuis alles kwamen inmeten en adviseren. Een dikke 10 voor dit bedrijf en wat een aardige... Hartstikke blij met me nieuwe set meubels!! erg snelle service , en wat een top ervaring dat ze bij ons thuis alles kwamen inmeten en adviseren. Een dikke 10 voor dit bedrijf en wat een aardige bezorgers.

Bert Stoelhorst

Een vlotte en professionele manier van klantenbinding. Goed product voor een eerlijke prijs

Wilma Lodder

Positie, beleefd en meedenkend

Pim van den Broek

Vlotte service, goed advies

N.meijer

Via Facebook de advertentie gezien! Folder aangevraagd en demonstratie aan huis gehad.. erg veel verstand had de adviseur en goeie uitleg. We zijn ook bij meerdere bedrijven gekeken maar Meubelzorg... Via Facebook de advertentie gezien! Folder aangevraagd en demonstratie aan huis gehad.. erg veel verstand had de adviseur en goeie uitleg. We zijn ook bij meerdere bedrijven gekeken maar Meubelzorg kwam toch het beste uit de bus.

prive

Het afleveren en bestellen gaat snel, jammer dat ze het snoer gisteren niet afgeleverd hebben maar het was bij de post.
Ga er niet van uit dan iedereen in Nederland kan en wil pinnnen!!!!!