karin wind

Prachtige eettafel voor de keuken laten maken, precies zoals we afgesproken hadden. Erg blij mee!

Arjen Das

Prima ervaring

Mark Hollegien

Zeer goede ervaring

Jan

Wij hebben samen met Henri een bureau en een tv-tafel ontworpen, afgestemd op de ruimte waar het in gebruikt gaat worden. We zijn zeer tevreden over de uitstraling en de zorgvuldige afwerking.

Sjoerd Boersma

Tafel en bijpassend bankje laten maken door Henri Binnendijk. Eindresultaat is fantastisch, ben er erg blij mee! Henri heeft mijn verwachtingen (en die waren hoog) overtroffen! Dank je wel. Je bent... Tafel en bijpassend bankje laten maken door Henri Binnendijk. Eindresultaat is fantastisch, ben er erg blij mee! Henri heeft mijn verwachtingen (en die waren hoog) overtroffen! Dank je wel. Je bent absoluut een vakman! Keep up the good work!

Wiep uit Amersfoort

Prachtige kopie van mijn 45-jarige eiken eettafel.
Prachtige kopie van mijn 45-jarige eiken eettafel.
45 jaar geleden kocht ik een eiken eettafel met mijn man. Inmiddels hebben we kinderen en kleinkinderen en dus meer ruimte nodig voor alle mee-eters en fijne gesprekken. Ik heb Henri gevraagd of hij een kopie kon maken van de handgemaakte oude eettafel. Geen gemakkelijke opdracht, want het is een tafel met veel details en oud vakmanschap. De belijning van de planken loopt geweldig door. Ook de originele tafel is opnieuw afgewerkt zodat ze beiden identieke kleur en glans hebben. Dit was mijn grootste zorg. Een kopie van mijn tafel is nu werkelijkheid geworden. De tafels zijn prachtig en iedereen heeft nu een plek om te eten en bij te praten. Mijn droom is uitgekomen. We zijn zeer onder de indruk van je vakmanschap. Heel hartelijk dank daarvoor.

Patrick

Prachtig vakwerk! Hout met karakter en mooie afwerking

Jelle Jüngeling

Eerlijk vakmanschap, fijn communiceren, dat ziet men niet zo vaak meer.

Georges

Vakmanschap is Meesterschap, puur eiken is ambachtelijk verwerkt, tot een schitterende houten tuintafel. We zijn er heel erg blij mee.

Brigitte

Via marktplaats zijn tuintafels gevonden waarna wij onze wensen konden aangeven. Volledig op maat gemaakt en keurig thuis afgeleverd volgens afspraak. Voor vragen staat hij altijd open!