Martijn en Cindy

Prachtige eiken tuintafel gekocht via meubelmakerij binnendijk. Zichtbaar met liefde gemaakt! Zeer aan te raden voor handgemaakte meubels van top kwaliteit. Vakmanschap met een vriendelijke lach.

Robbert

Vakwerk door een sympathieke vakman.
Vakwerk door een sympathieke vakman.
Henri bedankt voor het maken van een hele mooie tuintafel met bijpassend bankje, het is precies geworden wat ik voor ogen had en van een oerdegelijke kwaliteit.

I Hulsman

Erg blij met onze eettafel, helemaal naar onze wens gemaakt.

N. Schieck

We hebben een eettafel, salontafel, tv-meubel en een grote kast laten maken bij Henri en ze zijn stuk voor stuk ontzettend mooi geworden.
Henri denkt met je mee over het ontwerp en het...
Henri denkt met je mee over het ontwerp en het persoonlijke contact was erg prettig. Meubels netjes afgeleverd en tv-meubel opgehangen, etc.
Daarnaast was de levertijd erg kort.
Wij zijn enorm tevreden, echt een aanrader als je mooie op maat gemaakte meubels zoekt.

We hebben Henri benaderd om voor ons stalen kolommen te bekleden met eiken hout. Hij heeft prachtig werk geleverd. Zijn er heel blij en zeer tevreden mee.

Marlou Ruitenberg

Henri, super bedankt voor de waanzinnig mooie eiken eettafel voor onze tuin! Prachtig eiken, mooi afgewerkt en een stoer model! We zijn er erg blij mee en raden iedereen meubelmakerij Binnendijk... Henri, super bedankt voor de waanzinnig mooie eiken eettafel voor onze tuin! Prachtig eiken, mooi afgewerkt en een stoer model! We zijn er erg blij mee en raden iedereen meubelmakerij Binnendijk aan. Zelfs vanuit Amersfoort de afstand waard!!

J. Groeneveld

Wij kwamen toevallig bij Henri terecht op onze zoektocht naar een originele tafel. We zijn snel, goed en vakkundig geholpen. We zijn blij dat we dit mooie bedrijf gevonden hebben.

karin wind

Prachtige eettafel voor de keuken laten maken, precies zoals we afgesproken hadden. Erg blij mee!

Arjen Das

Prima ervaring