Teko en Miranda Boeringa

Wij zijn erg blij met de prachtig op maat gemaakte TV-meubel van Henri Binnendijk. Hij luistert goed naar wat je wil en denkt goed mee. Het TV-meubel ziet er strak uit, echt Vakmanschap!

Rowin

Henri heeft voor ons een prachtig tv-meubel gemaakt. Henri denkt goed mee in het ontwerpproces en luistert goed naar de wensen van de klant. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat en raden... Henri heeft voor ons een prachtig tv-meubel gemaakt. Henri denkt goed mee in het ontwerpproces en luistert goed naar de wensen van de klant. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat en raden iedereen aan om een meubel te laten maken door Meubelmakerij Binnendijk!

Rowin

Henri heeft voor ons een prachtig eikenhouten tv-meubel gemaakt. Henri denkt goed mee over het ontwerp van het meubel en luistert naar de wensen van de klant. Ik kan Meubelmakerij Binnendijk van... Henri heeft voor ons een prachtig eikenhouten tv-meubel gemaakt. Henri denkt goed mee over het ontwerp van het meubel en luistert naar de wensen van de klant. Ik kan Meubelmakerij Binnendijk van harte aanbevelen!

Marieke

Henri heeft een prachtige eikenhouten eettafel met stalen X poot voor me gemaakt waar ik enorm blij mee ben! Ivm de afstand alles telefonisch en per app besproken. Henri denkt goed mee over wat mooi... Henri heeft een prachtige eikenhouten eettafel met stalen X poot voor me gemaakt waar ik enorm blij mee ben! Ivm de afstand alles telefonisch en per app besproken. Henri denkt goed mee over wat mooi is en checkt je verwachtingen en wensen regelmatig om zeker te zijn dat hij maakt wat je in je hoofd hebt.

Schutte

Waar vakmanschap en passie!
Waar vakmanschap en passie!
Onlangs hebben wij onze wensen aan Henri voorgelegd. We kregen uitgebreid advies en opties te zien. We konden snel een goede keuze maken. Bij aflevering kregen we ook goed advies over het onderhoud. Kortom we kunnen meubelmakerij Binnendijks bij iedereen aanbevelen. Wij zijn erg blij met onze 3 meter lange tafel!!

Helga

We zijn heel blij met de prachtige eikenhouten tafel met stalen poten die Henri voor ons gemaakt heeft. Ook leuk om te zien waar onze tafel is "geboren". Ook prachtig afgewerkt.

Lotte Abbink

Goed advies rondom maatvoering en afwerking. We hebben een goed passende mooie eiken eettafel. Erg blij mee.

Jorgen en Jits

Prachtige eetkamertafel van massief dik eikenhout met stoere metalen matrixpoot laten maken. Fotootjes van Henri tijdens het maken van onze tafel geven een bijzonder gevoel.

Marianne

We hebben nu een schitterende, grote, stoere tafel in de eetkamer staan. Henri geeft goede adviezen over het ontwerp en de afmetingen. Ook tijdens het maakproces hebben we nog een paar keer... We hebben nu een schitterende, grote, stoere tafel in de eetkamer staan. Henri geeft goede adviezen over het ontwerp en de afmetingen. Ook tijdens het maakproces hebben we nog een paar keer afstemming gehad over kleine details, zodat uiteindelijk de tafel helemaal naar wens is!

S. van der Linden

Meubelmakerij Binnendijk heeft een prachtige tafel voor ons gemaakt, vriendelijke en deskundige uitleg in de werkplaats.
Leuk om te zien waar en hoe de tafel gemaakt wordt.