Irma Buitenhuis-Dunnewind

Prettig in communicatie en goed in zijn werk. Ik heb een eettafel met bank laten maken en hij is precies geworden zoals ik wou. Kwaliteit straalt ervan af. Erg tevreden.

Yvonne

Wat heel fijn is, is dat we onze tafel helemaal naar eigen wens hebben kunnen laten maken. Zo hebben we de poten uitgezocht, konden we aangeven welke kleur we mooi vonden, etc. En, toen de poten... Wat heel fijn is, is dat we onze tafel helemaal naar eigen wens hebben kunnen laten maken. Zo hebben we de poten uitgezocht, konden we aangeven welke kleur we mooi vonden, etc. En, toen de poten eenmaal binnen waren, kon de tafel binnen een week geleverd worden. We zijn nog steeds heel blij met onze mooie tafel gemaakt door Henri!

Yvonne

Wat fijn was, was dat we de tafel helemaal naar onze eigen wensen konden laten maken. We konden poten uitzoeken, aangeven welke kleur we mooi vonden, etc. En, nadat de poten binnen waren gekomen,... Wat fijn was, was dat we de tafel helemaal naar onze eigen wensen konden laten maken. We konden poten uitzoeken, aangeven welke kleur we mooi vonden, etc. En, nadat de poten binnen waren gekomen, hadden we de tafel al binnen een week in huis. Heel fijn! Wij zijn nog steeds erg blij met onze mooie eettafel!

Renate

Tafel besteld van 3m x 1m, massief eiken. Prachtig resultaat, echt vakwerk. Keurig thuis geleverd en gemonteerd. Enorm blij!

Marieke Jager

Mijn ervaring was erg prettig. Na een kort gesprek heeft hij precies kunnen maken wat wil graag wilde. Hij leverde binnen de afgesproken termijn een prachtige tafel.

Gerrit Liefers

De tafel die we hebben besteld is helemaal geworden wat we ervan hadden gehoopt. Henri heeft goed naar ons geluisterd en ons ook meegenomen in het produktieproces. Helemaal top!

R. Luts

Goede en duidelijke communicatie, komt afspraken na.

Fam. Hoogland

We hebben een mooie eettafel eerst samengesteld in de werkplaats en vervolgens de planning afgestemd. Allemaal zeer prettig en snel verlopen! Daarnaast is het eindresultaat ook zeer naar... We hebben een mooie eettafel eerst samengesteld in de werkplaats en vervolgens de planning afgestemd. Allemaal zeer prettig en snel verlopen! Daarnaast is het eindresultaat ook zeer naar tevredenheid!

Bertus en Willemien

Heel tevreden over onze eet en salontafel!

Vanessa

Fijn in het contact en een prachtige op maat gemaakt eiken tafel!